Alla inlägg under juni 2009

Av Anna - 25 juni 2009 10:28


Imorgon kommer min älskling upp =D

Av Anna - 24 juni 2009 21:39


Hej på er!

Idag har det återigen varit en produktiv dag, dock inte lika mycket i morse pga mensvärk som höll på att ta död på mig :S men efter 1 timmes vila med värmedynan i sängen och tabletter så kom jag på fötter :P

Då var det dags att äta frukost och eftersom det var klarblå himmel och 23 grader varmt, såg vi ingen anledning till varför vi skulle sitta inne, så vi hade en trevlig frukost vid sjön som vanligt =)

  Därefter var det dags att klippa hela läggdan :O den är stooor, tro mig!

Det var i alla fall då som jag, mitt i allatihopa, började dagdrömma om att Jenny och jag skulle till England för att se McFly, och när vi var ute på vägarna med bilen så såg vi deras tourbuss på sidan av och att det va något fel på den- så självklart stannade vi för att hjälpa dem :P har ingen aning om vad felet var eller hur vi fixade det, men vi pratade i alla fall med dem och vi sa att vi skulle på deras konsert så vi fick typ VIP biljetter och skulle få träffa dem bakom scenen efteråt (Fatta om det vart på riktigt!! :P)

I alla fall; så, efter allt (som btw ägde!) så sa vi åt dem att de måsta komma till Sverige och vi lovade dem att de inte skulle bli besvikna om de kom och försökte förklara för dem hur proffsigt det lät med "McFly - Scandinavian Tour" och det verkade som att de fatta för rätt som de va´så va dem i Sverige och vi fick visa dem runt i Stockholm m.m och det va skit kul :D Önskar att det hade varit på riktigt bara... När jag väl vaknade upp ur min lilla dagdröm så visade det sig att halva läggdan(typ gräsmatta på norrländska btw ^^) var klippt :P


En bra dag idag, ännu bättre kommer det vara imorgon eftersom det är torsdag då och på fredag så kommer älsklingen upp =D Jippi!!

- Dream on.

Av Anna - 23 juni 2009 21:57


Idag har det varit fullt ös här i stugan; mamma och jag har legat i för fullt ^^

Vi har legat på knä i rabatterna, dammsugit, torkat golv, putsat fönster, varit på affärn och bidragit så att lokalbefolkningen ska kunna överleva (xD) och mycket mycket mer!! När vi var klara där ute såg det ut som om jag hade fått böldpesten eller nåt!! Hade 10 bett på ryggen, varav 8 var från bromsjävlarna...(ni ska vara glada att jag inte tog kort, tro mig..)

 Juste! Tvättade bilen idag också, med svamp, skum och allt :P haha imagine...

Av Anna - 23 juni 2009 21:53


Hej på er!

Så har Midsommar vart och vi var hos mormor och Haldo och grillade och hade trevligt :D
Kom på många sätt närmare familjen igen, med minnen och skratt, men gladast är jag över att jag fick spela badminton med pappa! Vi brukade nästan alltid göra det förut, spelade var & varannan kväll på landet och det kändes så bra att få minnar trevliga och bra saker...

   Vädret kunde ha varit lite bättre men dagarna efter blev det bättre, men mycket sol ;)

På fredag kommer Jenny upp med pappa- som jag har längtat efter min älskling! <3<3


Hoppas ni där ute njuter och har det lika bra i sommar som jag!

- Soliga hälsningar// Anna

Av Anna - 18 juni 2009 14:50


Hej på er!


Har inte bloggat på ett tag, har varit fullt upp med skolavslutningar och en massa saker hehe, men nu är det som sagt äntligen sommarlov och jag är uppe i Norrland :D Har klippt gräs typ halva dan, skrattat åt pappa då han försökt sätta upp min gunga samtidigt som typ 10 mygg bombaderat hans huvud xD (jaa- jag är 18 och har en trägunga på landet ^^haha sorgligt)


Saknar min älskling fast vi bråkat det senaste dygnet... hoppas att det bara är för att vi är ifrån varandra och längtar efter varandra för annars vet jag inte hur det här skå gå :S Ser fram emot tills hon kommer upp i alla fall, daah :D hehe Älskar ju henne <3<3


Imorgon är det midsommarafton, hoppas ni får en trevlig helg så hörs vi väl framöver, see yaah :P

- Mygg dödaren xD

Av Anna - 15 juni 2009 18:42


Oj oj, helgen- söndag till idag, måndag - har helt klart varit perfekt! <3

Har spenderat dagarna med älsklingen och kollat på film, myst och ... :P

Älskar henne till döds, min lilla sockertopp. Kommer saknar henne jätte mycket nu när jag drar till landet :( men jag är glad att hon, och några dagar senare även hennes familj, ska komma upp i år igen =D

   Vad vore jag utan min Jenny...<3

Av Anna - 13 juni 2009 15:52


Äntligen sommarlov! Försökte skriva det igår men det va tydligen nåt fel som gjorde att den här sidan inte fanns :S Bra att det funkar nu i alla fall hehe

Imorgon ska jag och Jenny på bio med ev Linnea, det ska bli roligt. Sen ska jag sova hos Jenny tills på måndag ;)


Imorgon tar de Missan :( <3 Jag kommer sakna henne jätte mycket...

Av Anna - 10 juni 2009 17:56


Känner för att skriva om min babylove idag. Om hur mycket hon betyder för mig, på alla möjliga sätt; smo kompis, som älskling, som soulmate och som ett utav alla mcfly-fans samt the owner of my heart...


Vad vore jag utan det där leendet på mornarna? Utan det där skrattet, de där ögonen som ser på en, precis så där som man vill att en person ska se på en. Utan alla kramar och pussar, utan all den vänskap vi har och mycket mycket mer! Ett liv utan Jenny är inget liv alls, det är verkligen sant- boring, ledsamt och tråkigt blir det då. Saknar henne på alla möjliga sätt då jag är ifrån henne men blir glad då jag får träffa eller prata med henne :D

Det finns egentligen inte ord som räcker till för att beskriva denna underbara människa men jag älskar henne verkligen<3<3


Kommer aldrig glömma då du skickade den här låten till mig baby - så fort jag hör den tänker jag på dig och särskilt då jag hör de här raderna:


Sometimes i sit and i wonder
And i just can't seem to believe
What a blessing it's been to be loved
You're an angel sent to me

You're the star who lights up my sky
You're the one who made me see
That you don't need wings to fly
Your love has set me free


Jag älskar Dig

I'm amazed and you're the reason why <3

Ovido - Quiz & Flashcards