Alla inlägg under maj 2009

Av Anna - 26 maj 2009 19:55


Haha fett kul xD


God:
No big deal.

Me:
 okay, like mcdonalds then :P
God:
Yeah okay,  Interesting comparison.
Me:
 do you like mcdonalds?
God:
Yes I like cheeseburgers.
Me:
 haha me too ;P

Av Anna - 26 maj 2009 19:13


Ja allihopa, så var det då dags att åka till Polen ;)

Det ska faktiskt bli roligt! Så..nu vet ni varför jag inte kommer vara närvarande på ett tag haha ;P Ha det så bra! Don't miss me while I'm gone.

Av Anna - 25 maj 2009 19:05


Tjenare!

Idag på gympan fick några av oss i klassen nöjet att lära oss hur man räddar ett liv, genom att öva på dockan MiniAnne samtidigt som en väldigt pedagogisk kvinna berättade för oss vad vi skulle göra via en DVD.

Det var roligt och lärorikt, dock lite irriterande då dockan vägrade andas då man frågade hur den mådde xD också väldigt trevligt att prata i en pappersmobil haha :D Sen var det dags att öva på en kompis, som inte var lika uppblåsbar som dockan haha- jag och Jenny var tillsammans och om det inte hade varit för att vi var så många så hade hon gärna fått göra

mun-mot-mun metoden på mig, men jag fick i stället nöja mig med ett framstupasidoläge ;P


Så kom ihåg det där ute, om du ser någon som verkar ha problem och andas eller om du hittar någon avsvimmad; ruska om personen och se om du får någon kontakt, böj dig över personen för att se om den andas samtidigt som du "rensar" luftstrupen eller vad man ska säga haha :D

Om personen inte andas eller om du är osäker ska du genast påbörja Hjärt och Lungräddning och kom ihåg att göra det så länge du bara orkar, ända tills hjälp kommit!

Av Anna - 20 maj 2009 17:42


Lies, living in a fantasy

Lies, don't even know reality

Lies, when you start talking, I start walking

Lies, lies, lies...


Jag hatar matte. All for nothing...skit på er! xD

Av Anna - 19 maj 2009 19:52


Rosen verkar vissen :( Hon är typ sur på mig och Jenny eller nåt... Får bara hoppas på att Martini kan muntra upp henne<3

Av Anna - 19 maj 2009 15:20


Finn ett fel;

- Den 18 åriga dotern cyklar till skolan utan hjälm...

- Dotterns mamma står i fönstret och tittar efter dottern då hon är på väg till skolan, för att se om hon har cykelhjälm på sig...


- Mammor...

Av Anna - 18 maj 2009 19:48


Hatar att simma. Hatar att simma med skolan då alla verkar bli så jävla förbannade på att man inte ska det...i alla fall kompisarna.

 Om jag inte hade haft min mens och inte hade velat att den skulle bli ännu mer cp/skjutas upp så hade jag absolut simmat, vägra fatta!


Hjälp!

Av Anna - 17 maj 2009 15:15


Grattis Norge till segern i Eurovision songcontest och grattis på nationaldagen =D Läskigt att det blev en sån utklassning, men det var rätt låt som vann tycker jag! Go gutten fra Norge! :P


Alexander RybakHan fångade oss alla...

Ovido - Quiz & Flashcards