Direktlänk till inlägg 2 maj 2009

I den härliga vårsolens glans...

Av Anna - 2 maj 2009 01:08

"Se, hur de silvrade bäckarna små
Hoppa och slå,
Hoppa och slå
Vänliga armar kring tuvor och stenar!
Se, hur det spritter i buskar och grenar
Av liv och av dans,
Av liv och av dans
I den härliga vårsolens glans! "


Så var det alltså 1:a maj! Varken vädret eller umgänget kunde inte ha varit bättre och allt var bara härligt =D 
  Allt började efter skolan då Jenny och jag hade fullt upp med handling av x antal saker för att hinna till Jakan kl 7 efter att ha slutat skolan först vid 5. Därefter bar det av hem för att ställa in glassen vi köpt och försöka få något i oss för att senare inte hungra ihjäl ;P Så kl 10 i 7 befann vi oss vid fontänen i Jakobsbergs centrum, väntandes på Jill, Jimmy och Linnea.
Då de väl kommit åkte vi hem tillbaka till Jenny för att lämna datorn som Linnea hade med sig(som vi ändå inte skulle komma att använda xD) bara för att kunna ta bussen tillbaka till Jakan och bege oss till majbrasan, vid kvarnen. Där stod vi väl i ungefär 20 min innan Victor kom, Linneas kompis som blev en ny kompis till oss alla då kvällen var slut ;)


Inte mkt till brasa...

Majbrasan...som inte brann ^^


I alla fall; efter att Victor gått fram och frågat varför de inte tänt brasan ännu med tanke på att resten av de som fanns i kommunen i princip hade brunnit i kanske 1 timme by now, så beslutade vi oss att åka hem till Jenny efter att ha konstaterat att den inte skulle tändas någon bonfire :S Lika bra va de med tanke på hur fruktansvärt roligt vi hade :P
Väl vid busstationen kom Victor fram till att han typ va som den nye Björn Gustavsson och hejade på nästan allt och alla samtidigt som vi inte kunde göra annat än skratta, lilla Vicotr-love you ;D Då vi kommit hem till Jenny blev vi mötta av Nixon som blev lite rädd eftersom det kom så pass många nya på en och samma gång så hans kulle hålla sig på avstånd resten av kvällen. Men vi gick upp på Jennys rum och levde om haha; kaos! Men fy fan vad roligt det va(okej, kanske inte för Jimmy men för oss andra :P) Vi åt glass, lyssnade på allt från Charlotte Perrelli till Roger Pontare vs. Amy Diamond xD jösses…
Mitt i alltihopa åt vi godis och annat snacks samtidigt som Victor kollade igenom skolkatalogen efter snygga killar och låg med oss tjejer i sängen med bl.a mina ben som huvudkudde hahaha. Det va väldigt intressant och roligt. Efter x antal tittande av mkt roligheter avslutades allting med världens kittelkrig följt av magknip efter så mycket skrattande att man inte visste vart man skulle ta vägen =D Det kunde inte ha varit bättre- alla ni som va med, jag tackar er för en härligt rolig och crazyyy kväll<3

// Anna


Hotties? Anywhere?

 Victor hittade x antal snygga killar i skolkatalogenmen själv tycker jag datorskärmen visar upp den hetaste ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2010 18:31

   Mitt sista inlägg? Förmodligen - i alla fall för ett tag :/ Jag har redan dödat den här bloggen haha. Känner att jag inte har tid att skriva särskilt ofta längre, mitt liv är fullt av så mycket annat nu än några inlägg på Internet. I ett annat l...

Av Anna - 29 april 2010 18:28


  Den här hetingen har jag redovisat om idag på Engelskan...      (och precis som Johnny D så fick jag "perfect" :P)   ...

Av Anna - 26 april 2010 14:03

  Japp, it's my birthday!! Åt härlig gräddtårta med jordgubbar på i morse haha ;P Firade i förväg redan igår med Baby och några vuxna och fick fina presenter! (Bl.a. en topp som jag ska ha då jag går ut med tjejorna i Maj) och en massa peng...

Av Anna - 24 april 2010 18:11

  Jag undrar vad du tänker på...Jag undrar vad du tänker på när du sitter där, ensam. Du gömmer dig men tänk om någon skulle se dig?Vad skulle du göra då? ...

Av Anna - 22 april 2010 19:19

  44 frågor du troligtvis aldrig har fått på en gång. (för skojs skull^^)   1. Det första du tvättar i duschen? Håret2. Gillar du kaffe? Nej :P3. Hur mår du just NU? Trött och är lite öm i kroppen, men annars- bra! :)4. Hur luktar du? Haha hm...

Ovido - Quiz & Flashcards