Alla inlägg under december 2009

Av Anna - 31 december 2009 23:45


Nu är det (snart)nytt år!

2010 here I come...

 

Hoppas att ni alla har haft ett i alla fall hyfsat år, kom ihåg att det kan bara bli bättre =)

Tack alla underbara vänner och älsklingen för att ni finns<3

tack för alla minnen de här året :D pussar och kramar på er alla!!

Av Anna - 31 december 2009 14:15


...hos Sofia med tacos och tequila var väldigt kul ;P det dracks och åt och skrattades haha och det blev ganska så sent, är helt slö idag, på nyår xD Tack!<3


Baby har gått och jag sitter här och funderar vad fan jag ska göra med mitt hår, stör mig på päronen som måste veta precis allt fast jag sagt typ 100 ggr att jag inte vet vad som händer idag, men de vägrar fatta :S ska snart ta en dusch tror jag och äta lite lunch så får jag hoppas att det blir bättre...


Hoppas att ni får en bra Nyårsafton allihopa!<3 Gott Nytt År!

Av Anna - 30 december 2009 14:52


...då är hela landet frostkysst, som idag!

Av Anna - 30 december 2009 14:50


Nu har jag laddat upp lite bilder från julen till mina gamla inlägg, den som vill får titta hehe ;-) Har alltså överfört en massa bilder till andra datan så nu är kameran tom och det är bara att börja om - blir bra eftersom det är Taco/Tequila kväll med gänget ikväll =) Idag är den sista riktiga dan på året, jag har varit i Jakan med mamma och that's it ^^ Håller på och ska börja göra mig i ordning snart, vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, det är kallt ute! Ha en bra dag =)

Av Anna - 30 december 2009 00:51


Nu har jag skaffat Facebook ^^

Av Anna - 29 december 2009 22:05


...har jag setat i nästan 7 timmar om jag inte har fel ^^ Har ätit och gått på toa och sånt, men typ inget mer xD haha men det finns ju så mycket roligt att göra - spela Sims, snacka, blogga(!) och just nu håller jag faktiskt på med en video =)

Var tvungen att blogga om detta eftersom pappa kommenterade det, som om jag inte fick sitta här :S min data, bara för att inte han har nåt bättre för sig än att kolla på tv...

Nu måste jag på toa känner jag haha, sen ska jag nog inte vara uppe så jätte länge till (eller så byter jag bara ut datorn mot tv:n xD) Sov gott! <3

Av Anna - 29 december 2009 20:01


Älskar den här låten! <3

 

Bette Davis Eyes (dock inte orginalet)

Av Anna - 29 december 2009 18:56


Igår bar det av in till Stan och Jakan som sagt, jag, baby, Tess och Linnea vandrade runt hela dagen tills fötterna och benen gav upp i princip - gjorde ett och annat fynd de flesta av oss och jag hittade en fantastisk kjol för 100 :- istället för 240 :- :P det säger man inte nej till liksom hehe - jag ska försöka lägga upp nån bild sen ;-) Baby hittade skit snygga jeans och skor och lite annat på rean hon med :D SHIT alltså, folk är som galna på mellandagsreorna, kläder ligger på golvet eller någon annanstans än dem egentligen ska, folk knuffas och många storlekar är redan slut när man väl kommer dit...


Baby sov över hos mig sedan, vi spelade Sims 3 till typ 3 på natten ^^ det var jätte kul, vi gjorde våran lilla familj och hade oss, åt en massa onyttigheter under tiden och sen gick vi och la oss runt 3, halv 4 som sagt :P Väl i sängen var vi inte särskilt trötta så vi körde våran hederliga "frågestund" och kom fram till både ett och annat xD

   Vaknade 11 av att mamma knacka på dörren(hon ville att jag skulle prova en tröja som hon skulle skicka till en kompis) men jag kunde somna om till 12 sen i alla fall så det gjorde inte så mycket =) Fixade frukost på sängen åt min love och sen kollade vi på filmen "Livet är underbart" och grät en skvätt<3<3


Nu sitter jag här och lyssnar på musik och har lagt ner Sims för idag, haha jag har varit i pyjamas hela dagen så jag känner mig jävligt fräsch xD not!

Jag hoppas ni haft en bra dag och att ni får en bra vecka, så här fram till sista dagarna på året :O :P Imorgon blir det taco kväll med tequila med tjejorna, woho!



Ovido - Quiz & Flashcards