Direktlänk till inlägg 7 april 2010

Catching up'

Av Anna - 7 april 2010 20:27


Hej på er!

Nu var det ett tag sen igen, har haft fullt upp med att ha lov a.k.a att plugga hemma :/ just nu är det Projektarbete som gäller till 100 % eftersom det ska lämnas in nu på tisdag... jag hoppas att vi kommer hinna, det ser väl ut sådär just nu, trots att vi sliter som djur ^^

Sov hos baby igår kväll också, hon hade inte sovit en blund på hela natten(...) så hon somna runt halv 8, vilket betydde att jag satt uppe själv och kolla på tv samt fick ta kattlådan ^^ men men, hon vakna runt halv 10(och trodde det va morgon) and made it up to me ;-) <3<3 Mmmmm!


Imorgon blir det en dag med mamma, ska plugga lite också - den senaste timmen har jag suttit och gjort en uppgift som jag glömt i skolan, självklart är hela skolan öppen förutom där just VI har våra skåp :@ snark...

Hoppas ni har/har haft ett bra lov  - nu är det bara hälften kvar för mig hehe

 
 
Liselotte

Liselotte

7 april 2010 21:06

TISDAG? Nu misstar du väl dig lite? Det ska vara inne på onsdag :P

http://wessung.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2010 18:31

   Mitt sista inlägg? Förmodligen - i alla fall för ett tag :/ Jag har redan dödat den här bloggen haha. Känner att jag inte har tid att skriva särskilt ofta längre, mitt liv är fullt av så mycket annat nu än några inlägg på Internet. I ett annat l...

Av Anna - 29 april 2010 18:28


  Den här hetingen har jag redovisat om idag på Engelskan...      (och precis som Johnny D så fick jag "perfect" :P)   ...

Av Anna - 26 april 2010 14:03

  Japp, it's my birthday!! Åt härlig gräddtårta med jordgubbar på i morse haha ;P Firade i förväg redan igår med Baby och några vuxna och fick fina presenter! (Bl.a. en topp som jag ska ha då jag går ut med tjejorna i Maj) och en massa peng...

Av Anna - 24 april 2010 18:11

  Jag undrar vad du tänker på...Jag undrar vad du tänker på när du sitter där, ensam. Du gömmer dig men tänk om någon skulle se dig?Vad skulle du göra då? ...

Av Anna - 22 april 2010 19:19

  44 frågor du troligtvis aldrig har fått på en gång. (för skojs skull^^)   1. Det första du tvättar i duschen? Håret2. Gillar du kaffe? Nej :P3. Hur mår du just NU? Trött och är lite öm i kroppen, men annars- bra! :)4. Hur luktar du? Haha hm...

Ovido - Quiz & Flashcards