Alla inlägg under augusti 2009

Av Anna - 30 augusti 2009 13:33


Hehe jaa...så har man vart på party med gänget igen ;-) Allt va kul och bra tills kaoset och skiten började komma fram och vissa betedde sig värre än andra :S Förlåt alla som drabbades utan att jag var där och gjorde någonting åt det<3 men jag hade fullt upp med att stå rakt ett tag xD Jösses..det snurrade haha och alla bjöd på dricka ^^ fast värst va nog "ölspelet"- det va kul men det va jobbigt att dricka många klunkar(och vattenfall) och det steg rakt upp i huvudet kan jag ju meddela...haha. Känns extra bra också när man säger "det snurrar!!" och folk svarar "Drick mer!!" ^^


Ägnade typ den senare halvan med att hålla i Jennys hår då hon behövde spy..fyllesjuk till tusen hehe, tyckte så synd om henne, men nu vet vi i alla fall(mest hon) att vi nog ska ta det lite lugnt...är så mycket trevligare när man mår bra med vännerna bara :D typ 2 cider nästa gång eller ingenting!

Tack och förlåt alla som va med haha, hoppas det blir lite bättre nästa gång, så det bara blir den bra halvan<3

Känner mig lite lost, mådde illa i morse när jag vakna men huvudet tycks ga klarat sig..haha däremot har jag träningsvärk i tungan..undra vad det beror på Jenny :P haha *smile* ska nog spela lite sims nu, andra veckan i skolan imorgon så jag måste hämta mig lite om det här ska gå vägen :P

Adios...

Av Anna - 28 augusti 2009 19:19


Hehe, nej, dags att ryckas upp ;-) Det är ju trots allt p-a-r-t-y imorgon med gänget och det brukar ju alltid bli lyckat :P längtar hehe

Ska bli spännande och se hur många och hur mycket shots man klarar av xD
Ska självklart ta lite roliga bilder så ni får känna er som en av oss ^^ (haha okej, det där lät bara konstigt, eller som någon äcklig bloggare...xD)

You gotta fight for your right to parteeey :D

Av Anna - 28 augusti 2009 16:58


Jaha...sitter här och kollar genom fönstret och möts av en grå syn :S trots det så är det varmt hehe, konstigt

Ska äta kräftor med päronen ikväll men jag väntar bara på att mamma ska upp- hah hon såg typ i kors så hon gick och la sig lite ^^


Idag hade vi 1 timmes lektion typ, underbara fredag, och sen slutade vi =)

Trodde att Jenny och jag skulle hitta på nåt men det visade sig att hon skulle hem till Linnea, något som ingen utav dem hade talat om för mig innan :S Då blev jag lite ledsen..Skulle leta efter nåt lila också då det är "temat" på festen imorgon men sket i det, orka köpa nytt när man ändå inte använder det sen i alla fall, plus att jag är pank. Får väl ta det där äckliga, urtvättade halv grå/lila linnet som man inte kan ha till någonting, eller så kommer jag i nåt annat(funderar på att göra revolution och komma i grönt eftersom det faktiskt är min färg^^) eller så får jag väl skita it..

Ha en bra helg, jag ska försöka! <3

Av Anna - 27 augusti 2009 10:06


Fuck them! Fuck allihopa, framföralt vuxna verkar det som, som säger en massa saker om att det är så sällan som den första kärleken varar livet ut!

Blir så arg... Vägra fatta eller komma ihåg hur jävla ont det gör när den är över och att man verkligen inte kan förstå vad som hände. Man vill inget hellre än att leva med den personen livet ut... den första kärleken måste fan vara den värsta :( I'm sorry for everyone that lost it...

Av Anna - 23 augusti 2009 19:13


Var på bio med Jenny idag och kom hem gladare än på länge =D

Hade fjärilar i magen hela dagen och jag vet att det verkligen fanns nåt där!

Vi såg "Public enemies" men jag kunda inte konsentrera mig så mkt...

Säg mig, är det inte ganska obvious när båda två sträcker på sig och lägger armen om den andra, den ena snuddar lite extra länge vid den andres hand m.m ? I do hope so.... hehe :D

Är glad i alla fall, kände vibbarna från båda hållen hehe ;-)
Om hon hade hört mina tankar... <3


- Did you feel it? I did.

<3

Av Anna - 23 augusti 2009 18:08

The way you make me feel...

I can't stop digging the way you make me feel...

Av Anna - 23 augusti 2009 18:04


Kvällen med tjejorna blev bra(om man bortser från hur tråkig och nere jag va de typ 2 första timmarna) med spel och film =D Vi såg "17 again" och den va riktigt rolig hehe, vi spelade spel också "Absolut överens" men det gick sådär för allihopa ^^ kollade också på bilder från Cissis födelsedag, det va kul om man tar bort allas klagan på hur de ser ut ;) love you all <3 Så fina så!

Av Anna - 22 augusti 2009 15:02


...kväll senare idag med tjejorna hemma hos Linnea, det kan väl bli kul ;-)

Har kollat på lite Disney filmer de 2 senaste dagarna ^^ Mulan och Peter Pan- riktigt kul faktiskt och det var saker som man glömt bort som man skrattade åt :P

   Sitter och funderar på vad jag gjort som gör att Jenny tycker jag riskerar att inte kunna fixa vad vi har, men jag kan inte komma på vad det är jag gjort eller sagt...antar att man inte får ha dåliga dagar, känns så iaf.


Ovido - Quiz & Flashcards