Alla inlägg under september 2009

Av Anna - 30 september 2009 22:46


Nu ska jag strax skicka läsloggarna till mig själv så jag kan skriva ut dem i skolan imorn då våran data vägrar uppstå ^^ fick ihop 4 st i alla fall :D

Sitter och pratar med älsklingen och saknar henne<3<3 Sov gott allihopa!

Av Anna - 30 september 2009 18:29


Haha jösses, jaa xD den här dagen började bra men slutar snart i kaos tror jag! Ena datorn har pajat(där förövrigt 2 av mina 4 läsloggar finns :S) strömmen har gått, jag är trött och..aa that's about it. hehe Tackar dock min snälla fader då han köpt bilar till mig ;P <3

Har lyckats läsa ut boken i svenskan nu i alla fall så det e bra- bara att göra om läsloggarna antar jag :(

Håller tummarn att vi ska få sovmorgon imorgon men den jag mailat vägrar svara. Ska maila en annan lärare och kolla om jag kan hänga med tjejorna till deras sak i stan med jobbet så Jenny och jag kan dra till Solna direkt efter beroende på hur lång tid det tar ;-) ska bli spännande och se om de båda för jobbet, om en får det eller om ingen får det- håller i alla fall tummarna för dem =D

Nej, nu måste jag nog ta mig i kragen haha, ikväll är det Idol och Greys och det får man ju inte missa så jag måste lägga på ett kol nu ;P På fredag ska älsklingen sova hos mig på typ 2 månader xD :D :D :D jag längtar jättemkt!!

Puss på er, speciellt Du<3

Av Anna - 30 september 2009 15:53


Jag är hungrig som fan, sittter i skolan och försöker jobba med Projektarbetet, det går väl helt okej hehe men vi har fortfarande inte riktigt kommit igång- idéerna flödar fortfarande ;-)

Tydligen ringde de till Jenny och Linnea och sa att de skulle komma på fredag(angående jobbet) fick jag höra i bakgrunden samtidigt som jag satt och försökte klicka mig fram genom Järfälla kommuns hav ^^

Jag får se om jag följer med in till stan eller inte eller om vi ska mötas i Solna om vi ska dit i huvudtaget... iaf, om hon får jobbet kommer jag vara mycket stolt över henne <3 =) hoppas bara man får reda på det också om jag inte är där med henne...

Aja, nu ska jag väl fortsätta, dagen har varit helt okej, spexfotot blev inte som jag hade tänkt riktigt men det blev bra i alla fall ;P CISSI; skicka foton!!


// Anna

Av Anna - 30 september 2009 09:52


Så, ännu ett litet morgon inlägg ;-) Är en ovanligt bra morgon känns det som, vaknade glad, var glad då jag pratade med älsklingen, har satt på glad musik samtidigt som jag strök o.s.v :P haha det enda som jag e lite fundersam över är hur fan jag ska ha mitt hår :S xD men men, ska höra med baby sen om hon har några förslag!

Tog just en klunk dricka och när jag ställde ner glaset så såg jag att någonting va vid kanten(som alltså hade varit i mitt glas) och det rörde på sig :o kul att det va en larv, INTE!! ^^ ursch...

nej, nu måste jag sätta lite fart hehe, ha en bra dag! här ska det fotas :P

Av Anna - 29 september 2009 18:52


Bra jobbat idag klassen =D är stolta över oss som kunde komma överens om vad vi ska ha imorgon på spexfotot :P hehe var också skönt att arbetsnivån var så pass lugn på filosofin ;-)

Bortsett från den äckliga lunchen och den jobbiga mentorstiden så har det varit en bra dag idag =)

Sitter och väntar på att älsklingen ska ringa och berätta hur det gick på jobgrejset som hon och Linnea gick på idag- om hon vet redan nu att hon ska få komma tillbaka/fick jobbet och inte ringde mig på en gång ska jag putta in henne i väggen imorn eller nåt xD haha nej men hoppas det gick bra<3  Själv har jag inte hört någonting från någon angående ansökningar till höger och vänster :S men men, man får inte sluta leta och hoppas!


Hahah är lite fundersam om de kommer reducera bort mig och Jenny på fotot med tanke på hur vi ska se ut xD det ska bli spännnade att se i alla fall haha, men det tycker jag inte dem borde göra..eller??

Har bara 24 sidor kvar i "Candide" nu *stolt* men måste tyvärr göra flera läsloggar : det gör jag nog imorn efter jag gjort mig i ordning(beroende på när jag går upp ^^) eller senare ikväll efter Idol & House :P ska bli så kul att se hur det går för tjejorna nu, men också att den söta lilla bittra saken House är tillbaka haha


Hoppas ni haft en bra dag! // Anna

Av Anna - 29 september 2009 07:05


Nope, det va verkligen inte lättare att kliva upp idag xD fy fan..mår illa när jag vaknar också men det beror kanske som sagt på att mensen verkar ha gått och lagt sig den här månaden thihi

Det e kallt ute också, typ bara 3-4 grader men det ska väl bli varmare frampå dan antar och hoppas jag  =)
Får skjuts av älsklingens snälla pappa, tack Mats! Idag är det tisdag och det innebär många fler lektioner än igår, men de är rätt okej- när man väl har klarat av tisdag så är det så gott som helg :P

Ha en bra dag där ute!

Av Anna - 28 september 2009 18:15


Haha, jaa..läsloggarna går väl sådär med tanke på att jag på ett ungefär vet vad jag vill skriva men att jag inte verkar kunna få ner det på datorn ^^ jobbet på IKEA sket sig också då de inte behövde nån för tillfället( d.v.s att de valde en annan istället för mig) så nu hänger det på CV:t jag lämnade in på Glitter i fredags xD fast mina tankar och förhoppningar går just nu till mammas kompis Lisa haha ;P verkar som att hon har lite att sälja så jag kanske ska hjälpa henne, hoppas iaf (A) Haha så vi får se vad som händer- har också lämnat in ett CV till chefen på kommunens bibliotek med tanke på att jag praoat på bibliotek i en vecka i 7:an, alltid något haha xD

Imorgon ska tydligen Jenny och Linnea på nåt info om nåt jobb, lycka till girls<3 Hejjar på er! =D

Sitter och lyssnar på "If only you" och går sönder varje gång jag hör raden  

"all for you..."

Nej, nu ska jag försöka fortsätta komma överens med den här otroligt seeeega datorn(har inte den bärbara) och skriva lite på läsloggarna, sen ska jag nog duscha ;-) IDOL ikväll också;P håller tummarna för Calle <3


Av Anna - 28 september 2009 15:48


Så var det måndag igen- gud vad helgen har gått fort! Kaos idag då ingen verkar veta vad vi ska göra på spexfotot på onsdag och vi har kommit fram till att vår klass suger på att kunna resonera ^^

men men, bara alla gör nånting så blir det nog bra ;-)


Hade religion, svenska och engelska samt typ 20 minuters lunch(något stressigt!!) idag och sen var det slut :P

alla lektioner gick bra och tro det eller ej; jag grejade engelskan! :P *stolt* haha jag fick ihop något igår och redovisade idag tillsammans med Alex ;-) nu sitter jag hemma och har kollat lite på tv, ätit godis ^^ och ska snart fortsätta läsa svenska boken "Candide" och göra läsloggar =) På onsdag har vi inte bara spexfoto utan också sovmorgon till kl. 13.00 (då fotot för övrigt är haha) så jag längtar dit- imorgon blir det tidig morgon igen, jag trodde jag skulle dö imorse så det ska bli spännande att se om man tar sig upp ännu tidigare imorn xD

Hoppas ni haft en bra dag där ute! =D Take care, Anna.

Ovido - Quiz & Flashcards