Alla inlägg den 12 september 2009

Av Anna - 12 september 2009 18:28

Jag bara måste visa det här klippet! <3<3 Så bedårande...

  

-Charlie bit my finger- again!

Enjoy :P

Av Anna - 12 september 2009 17:59


Hej hopp!

Har spenderat gårdagen och typ hela dagen idag hos älsklingen då jag sov över hos henne =)

Det var roligt, mysigt och skönt ^^ haha

Vi kollade på film, åt snacks och kollade på sköna klipp från youtube xD Myste och hade oss också så klart<3

(älskar att sova bredvid henne *pös*) Fick skjuts av Mats hem (tack gode gud xD hade lite svårt att gå..:P) och kom hem runt halv 4 för att så småningom äta tacos och sedan sätta mig här =) Nu är jag proppmätt!!


Kollar på klippet då Robin klätt ut sig i årets idol tävling och älskar bara hans röst<3<3


Ha en riktigt bra fortsatt helg nu! Imorgon ska jag plugga lite och ta det lugnt- har en bra vecka framför mig :P

Ovido - Quiz & Flashcards