Alla inlägg den 8 september 2009

Av Anna - 8 september 2009 18:19


Haha lilla Björn =D Så söt...

Kollade på "Roast på Berns" idag med pappa(spelade in igår kväll) och förundras om och om igen över hur jävla skön killen är alltså haha! De som roastade(?) honom var också väldigt roliga hehe, men Björns avslut va fan bäst:P

"Jag tänker på det ibland så..vart hamnar ni när vi dör liksom? Vart hamnar ni då? Ni är ju inte kristna så det blir ju inte himlen och då kolla jag på "Bröderna Lejonhjärta" häromdan och det finns ju liksom inte en enda blatte i Nangiala heller, så man undrar ju, vart hamnar de liksom? och ni som skrattar åt min frisyr nu; sånna här har varenda jävel i Nangiala" haha aaaaaw xD <3<3 man vill bara gå via tvn och nypa honom i kinderna :D Go Björn!!


Av Anna - 8 september 2009 15:51

Argh!! Ständigt detta tjat eller tecken på att man inte ska visa sin kärlek för allmänheten om det gäller 2 personer

med samma kön- jag blir så arg och irriterad Skrikandes(haha inte världens snyggaste smileys dom lyckats fixa xD)

Jenny kysste mig på kinden idag innan en lektion och självklart reagerar 1 person som för det vidare till 1 annan person som senare säger "lite mer diskret.." VA??!! Jag såg inte det här dårå men Jenny berättade..

Det var en vanlig puss på kinden! Hon kunde likagärna ha pussat Rosen på kinden eller nåt, som e kompis-puss, det var nödvändigtvis inte en "par-kyss". Och tro mig; She ain't seen nothing yet! Jag skulle ha kunnat ätit upp henne,men "uppståndelsen" väcks p.g.a en puss på kinden...

Ovido - Quiz & Flashcards