Alla inlägg den 25 september 2009

Av Anna - 25 september 2009 18:59


Jösses, tar en titt på min blogg ^^ Allt ser helt okej ut förutom den otroligt fula "rubriken" eller vad man ska säga, måste verkligen göra något åt det för det är som om den försvinner :S om ni har nåt bättre namn btw så får ni gärna komma med förslag =D

Av Anna - 25 september 2009 18:46


Haha jösses, jag är SÅ mätt!! åt en härlig räkmacka med majonäs innan en omelett med svampsås :P

Just nu sitter jag bara och pratar med lite folk och lyssnar på musik =) idol ikväll, ska bli spännande och se om man får ha kvar sina favoriter hehe

Lost without each other går på replay ;P Hoppas ni har det bra där ute!

Av Anna - 25 september 2009 16:04


Jag hade precis diskat klart och skulle försöka leta igenom garderoben efter nåt kul att ha på spexfotot nästa vecka, då jag hör att nån är vi dörren; aha, pappa! tänker jag när jag hör nyckeln sättas i..

Det går ett tag och det låter och låter och låter, nycklar vrids om men dörren öppnas aldrig så jag går fram och tänker, vad e det för fel nu då? och då ser jag hur en man går uppför trappan till nästa våning! Vem vet vad han skulle göra??!! :O haha förmodligen nån granne som gått fel(?? :S) eller nån annan läskig person..

Av Anna - 25 september 2009 14:43


...eller? Idag har i alla fall alla tagit sitt förnuft till fånga och dragit ett sträck över det hela genom att bägge sidor bett om ursäkt och det känns bra ;-)

   Hade en lektion idag, nästa vecka börjar religionen och då kommer vi ha en typ 3 timmars hål tills nästa lektion :S

Gick till Jakan efter skolan i sällskap med Oscar, Jenny och Linnea, tjejorna skulle tydligen till stan och...göra nåt

Jag provade en kavaj som jag inte var så jätte förtjust i, delade ut lite CV:n och gick sedan hem iställt för att vänta i typ 20 min :P haha när jag kom hem hade bussen gått för typ 5 min sen så jag e glad att jag inte väntade ^^

Juste nu kollar jag på vänner och har ätit lite grann för jag va så hungrig då jag kom hem


Längtar tills imorgon då det e tjejkväll =) Ha en bra helg allihope! see yaah<3

Av Anna - 25 september 2009 09:46


Igår kväll när jag försökte somna så låg jag och lyssnade på den här låten och började tänka på hur bra det egentligen stämmer in på älsklingen och mig; We're lost without each other  <3


  All I know is what I'm missing

What I'm missing is your kissing

Are you listening

 

 Don't go, don't go telling me you're alright

There's no room for getting uptight

Don't go saying that you're OK

When you're lonely

Baby, don't go telling me we're over

When you know you're my one and only lover

And I won't go saying that we're OK when we're

Lost without each other

'Cause we're lost without each other

'Cause we're lost without each other



I didn't mean to start the last big fight

You never should have hung up that night

All I want to do is make things right

Make it right

Listen, with all the choices that we chose to make

And all the promises we chose to break

We were busy making big mistakes, yesterday



All I know is what I'm missing

What I'm missing is your kissing

Are you listening



Don't go, don't go telling me you're alright

There's no room for getting uptight

Don't go saying that you're OK

When you're lonely

Baby don't go telling me we're over

When you know you're my one and only lover

And I won't go saying that we're OK when we're

Lost without

Lost without each other...


Jag älskar dig Jenny, forever & a day <3<3 (Och nej, vi har inte bråkat hehe men när vi väl gör det lite då och då)

Ovido - Quiz & Flashcards