Alla inlägg den 19 september 2009

Av Anna - 19 september 2009 15:20


Idag har pappa och jag varit på MediaMarkt för första gången ;-) holy shit!! Som ett tekniskt Ullared för fan...

Var ute efter 2:a säsongen av Robin Hood(DVD-box) och med tanke på att alla världens serier fanns där så hoppades vi på att hitta den där också, men nej då. :( ser mörkt ut.. Men pappa hitade i alla fall en Western-box med 5 filmer för 99 :- så det va ju kul =)

Sedan åkte vi till Jakan för jag skulle visa honom skorna som jag var så sugen på igår hehe- han tyckte dem va snygga men att jag skulle höra med mamma ;-) Så jag tog kort på dem:

  

Sjukt snygga och sköna :D (haha ursäkta att ni måste vrida huvudet ur led xD)


Har varit en jobbig dag också för mycket har känts jobbigt fast det egentligen inte riktigt finns någon riktig anledning till det :S har väl med psyket att göra antar jag... Har pratat med Jenny nu iaf och det känns bättre =)

Ska sova hos henne idag<3 Så snart ska jag dra till ICA och möta henne där hehe

Hoppas ni haft en bra dag =) // Anna

Ovido - Quiz & Flashcards