Alla inlägg under oktober 2009

Av Anna - 31 oktober 2009 13:53


Hjälp!! Jag dampar så förbannat hårt på den förbannade uppgiften till nationella provet i svenska, där man ska hålla ett förbannat tal om relationer och starka band...SOM man får reda på typ 2 veckor innan man ska hålla det förbannade talet!! ^^ ursäkta...Är det nån som har nåt förslag om vad jag skulle kunna prata om?

Ikväll blir det chillkväll med tjejorna, lite skräckfilmer tror jag men sen inte så mycket mer, men det blir nog kul =)

Snart är lovet slut också :( fy... Imorgon blir det jobb i alla fall, hoppas att det går bra hehe

Ha det bra där ute!

Av Anna - 30 oktober 2009 17:09


Haha sjuuukt bra/coolt klipp :P

ENJOY!

  

Av Anna - 30 oktober 2009 14:53


Hej!

Älsklingen har precis gått efter ett underbart dygn tillsammans<3 :( I miss her..

   Gick hem till henne runt 2 igår och kollade där på L-word, fikade( i alla fall jag eftersom hon har piercat tungan så hon bara kan dricka yoghurt) och lekte lite ;P

Runt 4 åkte vi in till Kista för att se The Ugly Truth - den va rolig och bra, pinsam stundvis men mycket bra. Verklighetens ugly truth, vet ni vad den är??! Jag får inte ha någon som helst oral kontakt med baby! Inte ens en puss på munnen, utan tunga eller nåt, bara pussar på kinden! Ni anar inte hur jobbigt det är...

Bjöd henne i alla fall på en Milkshake på donken, köpte en julklapp till henne(hoppas hon glömmer bort den innan jul xD) och gick runt och kollade lite i affärer och pratade. Allt var perfekt, inga bråk eller nåt sånt som det kan bli i bland, att nån blir sur på den andra, utan de va bara hur härligt som helst :D pratade om allt möjligt!

Sen kom vi hem och åt lite middag, baby fick kall soppa eftersom hon inte kan änta något varmt och jag åt plättar

Så kollade vi på en massa avsnitt av L-word :P asså gud...den serien <3<3

Spenderade en minst sagt underbar natt med henne och va vakna till typ halv 2, sen somna vi haha <3


Så nu sitter jag här som sagt, ensam och ser ut som skit ^^ Gick upp runt 12 idag, åt lite och sen har vi fortsatt kolla på L-word thihi ;P Ikväll är det Idol, har ingen aning om vad det är för tema men det blir säkert bra

Hoppas ni har det bra där ute, höstlovet är snart slut men det är bara att kämpa på ;-)


  

Av Anna - 29 oktober 2009 11:17


Nope. Ingen tur till Solna idag heller :( älsklingens föräldrar envisas med att hon ska ta hand om Nixon trots att en av dem  e hemma :S den där hunden alltså!!! no offense-love you.

That sucks! Har varit hos tandläkaren idag också, det va inte särskilt kul det heller ^^ hade 2 hål, fick laga utan bedövning och nu sitter jag här hemma och får inte äta på ett tag ;-) haha

   Tänkte göra lite läxor innan jag måste gå till babe- försöker läsa filosofi men vem fan fattar det här xD "Om det inte finns någon mening, då har vårt sökande efter en mening slutat med något som saknar mening." Alldeles riktigt...?? xD

 

Tja, bio verkar det bli i alla fall och sova över, men resten vet jag inte :( tkr synd om baby<3 Nej, nu ska jag nog forsätta i alla fall hehe =) Ha en bra dag där ute!

Av Anna - 28 oktober 2009 19:40


...ska jag och baby äntligen till Solna ^^ Haha, jag vet inte hur många gånger som vi har försökt ta oss dit men blivit slagna av antingen mens eller jobb, men som sagt- imorgon ;P

Ska dock till tandläkaren först :S sen blir i alla fall så att vi träffas i jakan, drar till solna, fikar och går runt eller vad vi nu gör(hah, babe kommer inte kunna äta nåt annat än dricka och yoghurt <3 stackare!) Sen blir det bio i Kista :D

ska se "The Uly Truth" och sen så ska babe sova här ;D jippi!

Det känns som att jag borde plugga eller nåt, men jag couldn't care less xD fortsätt njuta av lovet nu allihopa, än är det inte över ;P

Av Anna - 28 oktober 2009 19:01


Tjena!

Idag har jag spenderat tid med mamma ;-) shoppade loss haha, va i Upplands Väsby i typ 3-4 timmar och gick runt och hade trevligt - det va ett tag sen vi gjorde nåt tillsammans eftersom jag haft skola och hon jobbar, så det gällde att passa på hehe. Många nya inköp blev det i alla fall, alla riktiga kap/sånt jag ville ha/behövde :P

Babe har piercat tungan, ska få se imorgon men i ca 6 veckor så ska jag klara mig  bara pussar, PUSSAR!! <3 :( hur ska detta gå?? haha ja ja, bara så allt läker som det ska så är jag glad..kommer dock suckta som fan...så ingen oral kontakt what so ever, inga djupa tungkyssar eller någon tunga nån annanstans på ett bra tag hah ^^ attans..


Haha juste; alla ni Twilight fans - haha idag har jag sett alla böckerna, små böcker med "de mest populära citaten från filmerna(böckern" samt en annan bok om "bakom kulisserna" (OMG xD) jaa...jösses e allt jag har att säga, samma sak med HP i och försig så haha ;D

   Åkte sen till Coop i Rotebro och handlade typ 10 rullar julklappspapper och en massa annat kul ;P


Här är i alla fall allt det jag fått/köpt idag (förutom 2 par tights) Vad tycks??

 

  


NewYorker...
Långt linne när det blir pratydags ;P


  
NewYorker...
(ser ut att vara med barn på det här kortet :S)
Långärmad, tunn, tröja


  

NewYorker...

Linne med dragkedja där fram


          

Ringar :D är fett nöjd med dem haha!


Hoppas ni haft en bra dag, ni får ursäkta min kassa mobil ^^



Av Anna - 27 oktober 2009 23:30


YES, där satt den!! Haha oj oj, lång uppdatering på g...


Igår va första dagen(kvällen) på jobbet och guess what?? Jag sålde 5 st :O :P haha jag va helt chockad(hade vart lika glad om jag lyckats sälja 1 men ändå hehe) Fick mycket beröm i alla fall och det va kul. bra kollegor också ;-) (minus en haha, rosen, jenny- ni vet vem ^^) anyhow...Idag lyckades jag dock bara sälja 1 men de va ju helt okej de med(fast ganska dåligt då jag hade satt upp som mål att sälja 6) Nya tag på söndag, jag e verkligen skiiit trött nuXD

  

Sov hos älskligen igår också och det va lika fantastiskt som vanligt<3<3 Hehe skön natt och morgon ;P fick ju vakna upp bredvid henne :D (haha det finns inget sötare än hon när hon är trött och vill sova ^^)

Anyhow, haha det här inlägget blev visst inte så långt som jag trodde xD är sååå slut, orkar knappt tänka men jag tänkte(xD) att jag i alla fall va tvungen och meddela hur det gått som sagt =)
Imorgon ska baby kanske peirca sig(eller hur de stavas) jag ska va med mamma(shopping m.m.) och sen på torsdag tänkte jag kolla om babe ville gå på bio med mig eller nåt(ssh, it's a secret<3 haha hon kommer ändå läsa det här men aja..) Stolt över henne, hon sålde 3 idag- rekord :P <3<3


Hoppas ni haft en bra vecka såhär långt, och hoppas dem som har lov njuter av det riktigt mycket =)

Ha en underbar natt tillsammans där ute, jag saknar min sockertopp :( natti natti.


Av Anna - 26 oktober 2009 13:48


Nej, nu får det banne mig vara nog! Upp och sträck, le som aldrig förr och va glad människa xD haha nu orkar jag helt enkelt inte ha pms längre, ska snart till älsklingen och sen bär det av till jobbet - taggad taggad taggad! ^^

Jösses...tänk att så mycket skit kan göra en till en skit xD för skylla på dåligt väder och en massa hehe. Förlåt allihopa i alla fall <3 nu ska jag snart äta, sen ska strumpbyxorna på och sen ska jag till bussen :D

puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards