Alla inlägg under november 2009

Av Anna - 30 november 2009 15:04


Fy vad ruggigt det är ute nu! Kom nyss hem från skolan, blev glad då jag inte missat bussenoch har upptäckt att de gjort klart vår trappa nu - de skulle göra något med den under förra veckan, men jag ser verkligen ingen skillnad på den förra och den nya :S det är säkert nåt jätte coolt och bra som gömmer sig under allt det gråa haha ^^


Skolan idag var bra, dock skulle jag gärna ha hoppat över religionen då den gick piss plus att jag upptäckte att jag skrivit väldigt lite på frågorna :(

Svenskan var dock väldigt bra eftersom vi sköt upp allting så nu har vi ganska lång tid på tills histoira och svenska uppgifter ska lämnas in :D På engelskan gick vi igenom grammatik och skrattade som vanligt...


Sitter här nu med lite julfika och stackars mamma ligger i sängen med något virus (INTE svinis dock, hon hade ringt till vårdcentralen och det är tydligen en massa virus som går) så hon ska vara hemma hela veckan <3

Undra vad jag ska hitta på nu, jag orkar inte plugga för vi har ändå ingenting tills imorgon, eller joo men det glömde jag i skolan :S :O haha

Hoppas ni haft en bra dag därute!!


Julgott!  

GOTT!!

Av Anna - 30 november 2009 08:42


En utav mina favorit pojkar fyller år idag!

GRATTIS DOUGIE <3<3<3


  

22 år idag!

(The boy becomes man// Tom)

Av Anna - 30 november 2009 08:33


Shit, nu är helgen över, här sitter jag, trött som fan och ska klara av en ny vecka i skolan - hur kunde detta ske?! ^^

Sista November idag, det betyder:

  • Pengar!! :D
  • Vi går in i December
  • Imorgon är det 1a December aka julkalendern börjar ^^
  • Vi är veckorna närmare jullovet! :P

Jag har ingen aning om vad jag gjort, men mitt ben är cp så jag typ haltar runt haha jag har ont i huvudet och vill bara ligga i sängen idag...jag hoppas att den här veckan går for - klarar jag mig till torsdagen så är allt frid & fröjd för på fredag får vi nämligen ledigt från skolan för att gå på SACO-mässan! Ibland är skolan bra.

Japp, hoppas att ni allihop får en bra start på veckan // A.

Av Anna - 29 november 2009 18:56


Haha, jag gick in och kollade grabbarnas twitter då jag bläddrade ner till

det här klippet som Tom tycker att alla ska se ^^
Vad tycker ni?!



- Do you know that today is yesterdays tomorrow? // Tom Fletcher

Av Anna - 29 november 2009 16:58


Attans!! Jag som tyckte att det här skulle bli en skön, galen helg, utan några bekymmer med läxor om man inte ville plugga :( så blev det inte - sitter här nu med ångest över både det ena och det andra:

* Svenskan ser cp ut och jag vet inte hur jag ska göra
' Historian SUGER för det finns ingenting om mitt ämne, jag har ingen fråga och ingen bakgrund i princip...

Känns väldigt bra - NOT! ^^ Fanns samtidigt så bryr jag mig inte haha, det är inte så farligt mycket som vi har för det känns som att vi har mer än vad vi har...

Är orolig över religionen också för jag vet inte om jag gjorde rätt på den heller eller vad det ens är vi ska prata om på lektionen :( suck!


Haha förlåt, vilket onödigt inlägg det här blev :S antar att jag använder det som en ursäkt till att inte plugga (A) attans...


Av Anna - 29 november 2009 12:13


Jag kan inte fatta att det är 1:a advent idag!

Av Anna - 29 november 2009 12:06


Goderafton ^^

Det var väldigt roligt och trevligt hos Sofia - fick se många nya ansikten och träffa trevliga människor som hon kände (jösses vilket drag det var) fick även se den omtalade Hård som var...förlåt asså men han var äcklig ^^ :S

Satt på övervåningen mest hela tiden och söp, lyssnade på musik och åt popcorn haha, det va kul - spelade in några sjuka vidos också (Cissi) som jagh ångrar xD

Svepte ganska snabbt 2 cider och började känna mig lite lullig, sen gick det över men då började vi om igen, med vin den här gången, alla möjliga blandningar och Jenny och jag svepte ett glas där också xD (fy, man mådde illa och rapade haha)

Hade skrivit en lapp i ett paket där det stod att Sofia skulle få sin efterlängtade bakform och det blev hon jätteglad över :P hon hade fått mycket anat fint!


Tog 00.54 tåget mot Jakan och blev därefter hämtad av Mats så jag var hemma runt 1, låg i sängen halv 2 och vaknade, lite yr, runt 11 för att sen gå upp.
Jag känner mig rätt så seg men jag trodde det skulle vara mycket värre med tanke på vinet ^^

Nästa stora händelse blir den 11e då vi ska ut med Markus och Mari :P längtar!!

Tack alla som var med, synd att alla inte kunde komma men hoppas att ni också hade trevligt :D Synd att helgen börjar lida mot sitt slut :( snart ska jag och pappa och ev. älsklingen till Skälby marknad och lulla runt haha ;-)

Ha det bra! (Bilder kommer)

Av Anna - 28 november 2009 15:42


Get up, get up!

Sing it like you're screaming at me

Get up, get up!

I love the way you make it look so easy

East coast, West coast

Show me what you've got now

Let's go, let's go...

 

Ovido - Quiz & Flashcards