Alla inlägg den 6 november 2009

Av Anna - 6 november 2009 18:31


Så var det fredag igen, har gått i skolan en vecka och har alltså klarat av allt trots att det va lov nyligen ;-)

Sitter och kollar på när Jay Leno har nåt program om djur och det är skit kul xD haha det va allt ifrån lejonungar till nån måsliknande fågel ;D just nu står han bredvid en elefant som äter upp all frukt han har i korgen, innan hoppade en lemur runt honom och han skrek "Lemur" Lemur" xD hahahaha

   Har haft utvecklingssamtal idag också, gick bra =) fick dock vänta på att Jenny skulle bli klar(tog typ 40 min medans mitt bara tog 15 :S ^^ cp...) Jag är trött!


Imorgon ska jag på bio med älsklingen, ska se Saw VI ;P och igår va vi i Kista och åt(rosen, jag och baby) samt hämtade ut alla 12 biobiljetter som vi ska ha då vi ska gå på New Moon ^^ haha jösses...kaos! Sen åkte vi hem till rosen för att kl 7 gå på "Energispar i hemmet" i Kungsängen(till prjoektarbetet) det va kul och intressant tros att det bara va vi som va ungdomar xD Saknar baby just nu, hon sov här i natt <3

Om nån timme så är det IDOL, ska bli kul att se hur det går och vem som åker ut ;-)

Hoppas ni får en bra helg och att ni haft en bra vecka!

Ovido - Quiz & Flashcards