Alla inlägg den 15 november 2009

Av Anna - 15 november 2009 16:07


Haha, jaa det var det minst sagt i helgen - gick och la mig tillsammans med älsklingen runt 06.45 imorse efter att grabbarna och dem hade gått(sist kvar var så klart Eva, Markus och Mari hehe ;-)) Hände allt möjligt, good and bad men som alltid så är det sjukt kul och trevligt ^^ vissa bitar kan ju räknas bort men det hör inte hit, that's in the past. Rökte lite, drack lite och provade faktiskt på ettt förbannat gott vin som Markus sa att jag skulle tycka om, och mycker riktigt; vitt vin, Tania har jag för mig att det hette. Mm...det kallt asså! :P

   Tja vad va det mer vi gjorde...haha juste, kolla porr med grabbarna då de andra va ute i köket och gjorde jag vet inte vad xD spelade "Vem vill bli miljonär?" snackade båtresor, åt god mat och drack lite till ^^ Tack älsklingen för den goda kakan som du alltid gör! Kom fram till att babe och jag ska hänga med Markus och Mari ut i December, det ska bli så sjukt kul =D haha jävlar vad vi kommer bli dragna... ^^


Vaknade i morse med älsklingen bredvid mig som sagt, väckte henne på ett...oväntat sätt men det fanns verkligen inget annat att göra åt det :O haha :P Rullade runt i sängen i några timmar, myste och hade oss haha<3 och sen så gick vi upp runt 3 för att äta vår "dagen-efter"; nämligen mjölk och goda kakan xD

   Jag hoppas att ni haft en bra helg, som sagt - fullt ös med Kalströmarna :P  

Ovido - Quiz & Flashcards