Alla inlägg den 1 november 2009

Av Anna - 1 november 2009 11:08


Igår var det som sagt chill filmkväll hemma hos rosen ;-) de va kul, lite skräck blandat med bra folk trots att inte alla va där ;P Vi fixade chips, dipp och läsk och det va i princip det vi åt hela kvällen haha - fatta, bara chips...jösses, våra magar måste vara helt f*cked up by now xD men de va gott!!

Satt länge bara i köket och snackade, sjöng och skrattade (samt nästan åt upp all dipp så snälla Jimmy gick och fixade mer innan filmen skulle börja) och sen så kollade vi första på en komedi "Employed of the Month" för att vänta på "The Hills Have Eyes"(inte Hills on Ice som vissa trodde xD) som skulle börja halv 12 ;-) Det roligaste med skräckfilmer om man är flera, är att man skrämmer upp varandra vare sig det är läskigt eller inte - satt och höll rosen i handen medans lilla sofia kurade ihop sig bredvibaby, precis som jag brukar göra hehe (jag lånade ut henne :D) Bra jobbat tjejor! <3

Kom hem typ halv 3 :O pappa va snäll och skjutsade hem dem som i alla fall skulle till Viksjö(fick inte plats fler i bilen heller så...) sen åt jag en risifrutti och somnade ^^ så jag är inte så jätte pigg och allert idag men men


Idag är det jobb som gäller, ska göra mitt bästa för att minst, allra minst, sälja i alla fall 3-4 st

If you can't make it, fake it! Fy, det påminner mig om att det är skola imorgon :( och hur mycket, återigen, svenska uppgiften suger xD jaja.. Ha en bra dag där ute hörni, idag är det 1a November också apropå ingenting..

BÄSTA igår va när Jimmy satt vid balkongdörren och kollade snabbt åt sidan för att se sig själv och skrika samt hoppa till ;P haha vad som helst kan hända på Halloweeeeeeeeeeen....buhuhuuuu xD see yah!

Ovido - Quiz & Flashcards