Alla inlägg den 24 november 2009

Av Anna - 24 november 2009 22:11


. . .

Av Anna - 24 november 2009 21:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 24 november 2009 21:09


When everything is going wrong
And things are just a little strange
It's been so long now
You've forgotten how to smile.
And overhead the skies are clear
But it still seems to rain on you,
And your only friends all have
Better things to do.

When your down and lost
And you need a helping hand
When your down and lost
Along the way
Oh, just tell yourself
Ah, I'll be OK

 

Jag vet inte vad det är som gör det, men människor i allmänhet är allmänt nere ganska mycket - ibland jag själv också! Men då måste man fan rycka upp sig någon gång och tänka att; I'll be OK!

Av Anna - 24 november 2009 20:56


Har precis kommit hem från en händelserik dag;

Allting börjar med att jag tvingas gå upp kl. 6 på morgonen för att tvätta håret(tror jag - det visar sig sen att det ser helt okej ut) och sen försöker jag välja vad jag ska ha på mig ;-) därefter så tvingar jag upp älsklingen som sov över(jag hatar verkligen detta - antingen måste jag tvinga upp henne eftersom hon vill sova, eller så känner jag mig stressad sen och tjatar på henne innan vi ska gå - då blir hon irriterad och en massa och så slutar det med att jag blir nere också eftersom jag känner mig elak.. :( ) men vi kommer upp i alla fall, äter frukost och har oss och sen bär det av till skola!

   Väl där möts vi av en panikslagen Linnea som säger att allt det vi skrev på projektarbetet igår är borta! :O panik! så vi får helt enkelt sitta där och klia oss i huvudet eftersom vi inte kom ihåg allt vi skrivit ^^ så kommer Liz och säger att Karin- jäveln inte är där idag...AAAAHH!! Detta innebär alltså att vi i princip inte börjar förrän halv 1(klockan är alltså 08.15 när vi får reda på det här :S)


Vi beger oss till Engelska skolan för att dela ut våra enkäter och får positiv respons - får träffa en massa sköna personer som Linnea haft som lärare/känner m.m och får höra alla underbara engelska accenter <3 Resultatet blev bra tycker jag, bortsett från att en klass av alla tre var väldigt oseriösa till viss del...smällar man får ta helt enkelt! Klockan 2 tar vi bussen tillbaka till skolan för att hämta våra grejer som ligger i mitt skåp - Jenny råkade låsa in nycklarna så hon fick ha sina grejer hos mig hehe, så vi hämtade i alla fall dem och sen begav vi oss hem.

   Klockan 15.15 skulle vi ta tåget mot stan för att vara med på den där inspelningen som snälla Linnea bjöd med oss på(tack<3) men självklart så ska SL vara dumma i huvet så vi missar skite eftersom buss-fan inte börjar gå varje kvart förrän efter 3!! Så vi tvingas alltså ta halv 4 tåget mot stan istället...

Väl där blir det kaos eftersom alla bussar e kaos och återigen suger SL!!


Vi kommer tillslut fram i alla fall och är med på inspelningen, apploderar och skrattar och äter och dricker ^^ det va kul faktiskt, är dock sjukt trött nu!

   Idag har varit en...intensiv dag, minst sagt. Hoppas ni haft det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards