Alla inlägg den 12 november 2009

Av Anna - 12 november 2009 20:27


Sitter här och försöker göra psykologifrågorna men det går inte så bra :( jag fattar dels inte hur man ska svara på alla frågor, det kliar som FAN på mitt ben (xD) jag orkar inte plugga, det är varmt och vi har mycket annat i skolan!
Haha jösses...har i alla fall avklarat engelskan(har ingen aning om jag gjort rätt :S) och läst igenom hela psykologin, men just nu känns det som att jag inte orakr mer ^^ fatta??! jag har knappt gjort nånting och ändå vill jag inte göra mer...jag suger. haha :P Nej, nu måste jag skärpa mig! Ha det bra =)

Av Anna - 12 november 2009 16:52


Så var äntligen den här dagen över, trots att vi i princip inte gjort nånting idag så är jag helt slut iaf ^^

Har gjort plättar så jag sitter bara och väntar på att pappa ska komma hem med mamma ;-) Ikväll så blir det plugg- fattar verkligen inte vad det är med alla lärare! ALLT är till nästa vecka, ALLT händer då! :@ men men..

skönt i alla fall att vi inte har några lektioner efter nationella på onsdag, då kan man plugga lite extra inför psykologiprovet :D Höjdpunkten nästa vecka blir väl att klara av allt och självklart se New Moon :P haha


Hoppas ni haft en bra dag idag - många kramar till Jillpill som klarade talet galant efter att ha tagit sig samman! <3

Bra jobbat allihopa, nu är det över hehe

Sköööönt att vi är lediga imorgon :D då ska jag som sagt plugga och sova - och så är det ju Idol!!

Av Anna - 12 november 2009 08:29


God morgon på er!

Idag är det torsdag och det innebär för allihop, att helgen börjar närma sig med stora steg - för vissa ännu fortare eftersom att vi inte har nån skola imorgon då lärarna har studiedag :P jippi! Så man kan få sova ut och sen plugga lite eller vad man vill hitta på ;-) själv ska jag göra precis det thihi


Grått väder idat igen, igår skymtade solen förbi nån sekund men inget mer. Pratade med mormor igår också, om bl.a julklappar så nu kan jag bege mig ut på shopping när som helst :P Jag älskar att gå runt och julhandla(även om man inte köper nåt så är det kul att kolla och det blir en härlig stämning när det börjar närma sig jul på riktigt! Haha om man inte tycker som Johan Glans så klart och dampar på att "Felieze Navidad" aldrig ska ta slut xD)

   Pratade med baby igår lite senare på kvällen och hon bad om ursäkt och jag sa att det va dumt och reagera likadant tillbaka men det tyckte inte hon...hur som helst så är we good for now :P <3 det va tomt utan henne bredvid idag när jag vakna :(


Har verkligen fastnat för "Thinking of You" med Kate Perry <3 Älskar den låten helt enkelt... mm!

Ha en bra dag! :)

P.S Haha jag såg på resultaten att de på jobbet hade klarat sig galant utan mig, grattis! D.S

Ovido - Quiz & Flashcards