Alla inlägg den 28 november 2009

Av Anna - 28 november 2009 15:42


Get up, get up!

Sing it like you're screaming at me

Get up, get up!

I love the way you make it look so easy

East coast, West coast

Show me what you've got now

Let's go, let's go...

 

Av Anna - 28 november 2009 14:35


Det bästa som finns efter ett bråk när man blir sams är klumpen i hjärtat och magen som försvinner ;-) jag är väldigt glad att vi båda tog vårt förnuft till fånga och pratade ut <3 tänk vad mycket missförstånd, problem och en massa saker kan göra mot en, egentligen ska man inte lyssna på någon annan än den det rör för då skulle man slippa så mycket, men jag antar att man lär sig hehe, skönt att det är över i alla fall och att vi kan förlåta varandra och mötas i mitten :)


Igår så var det som sagt party hos Liz, alla kom och det var väldigt trevligt :P

Vi åt god mat, sjöng, kollade på Idol(och överskades över hur mäktig Erik va) kollade på presentöppning, fikade och tog tillslut bussen mot Jakan för att gå till PG's :D det var riktigt kul, dock synd att det inte var något dansgolv men vi satt där och försökte höra vad den ena sa till den andra samt sjöng med lite och tog några drinkar :P haha förundrades också över vilken aura Cissi har som drar till sig killar som en slags magnet haha, good for her! <3 Innan vi kunde gå in så fick vi dock vänta tills 12 slaget  så Liz kunde visa upp sitt legg och bekräfta att hon faktiskt äntligen var 18 :P Första gånge för henne som hon gick ut och även första gången som jag och baby gick ut sen vi blivit 18 - haha vad är det här?! xD

Vi stannade där i ungefär 1 timme, sen åkte de flesta hem men några fortsatte ut - haha bl.a Cissi och Jill som var ganska påverkade ^^ såååå kul asså hahaha - det kom en polisbil som körde och de fick typ panik för att de var fulla och bara

"gå normalt!" Med detta agerade Cissi som en slags konstapel från Pippi Långstrump eller nåt genom att lägga händerna på ryggen som en konstapel, kolla in i skyltfönstret, fnissandes, och ta militärliknande steg xD så kul!

Kvällen var i alla fall lyckad och jag somnade glatt bredvid baby efter att ha tagit hand om henne ;-) <3


Vaknade glad i morse bredvid älsklingen, gosade och ville inte kliva upp som vanligt - allt kändes bara så jävla underbart för det var som att vi började om på nytt också; inga sura miner, bara skratt och ömhet<3 Mm! som Sofia skulle säga...

(Haha om man bortser från att hon spruta vatten i näsan på mig när vi duschade så min hjärna sköljdes xD men det ordnade hon fint genom att trycka upp mig mot väggen thihi(till Jill xD)och så tror jag att jag råkade peka henne i ögat lite senare)


En mycket bra start på en mycket bra helg alltså, ikväll drar vi till Sofia - då ska vi go wild and crazy för andra gången :P Ha det bra!


Ovido - Quiz & Flashcards