Direktlänk till inlägg 1 april 2010

Vilken kväll!! :P

Av Anna - 1 april 2010 15:02


Hej på er!!

Shit asså, gårdagen var awsome!! :D Det kunde verkligen inte ha blivit bättre - middagen blev en succe, med tal, imitationer och medaljer, och efterfesten ska vi inte ens snacka om - wooooooohoooooooo!!!! :P

Dansade all night long, blev full som aldrig förr och det kändes som att det var precis det här som klassen behövde :) No hard feelings and no regrets<3

Alla verkade uppskatta kvällen och det är fett coolt att våran klass är först ut det här året på gymnasiet, att få komma visade sig vara väldigt efterfrågat :P


 

Fina tjejor!! <3<3  


  

Skåååål!

 

Gruppfoto! :D   


 
 
cissi

cissi

1 april 2010 23:34

vi hade sååå kul! tack för en helt fantastisk kväll!

http://smackthat.blogg.se

 
mia

mia

3 april 2010 16:40

fett sjukt bra det blev! XD

http://thesnakebite.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2010 18:31

   Mitt sista inlägg? Förmodligen - i alla fall för ett tag :/ Jag har redan dödat den här bloggen haha. Känner att jag inte har tid att skriva särskilt ofta längre, mitt liv är fullt av så mycket annat nu än några inlägg på Internet. I ett annat l...

Av Anna - 29 april 2010 18:28


  Den här hetingen har jag redovisat om idag på Engelskan...      (och precis som Johnny D så fick jag "perfect" :P)   ...

Av Anna - 26 april 2010 14:03

  Japp, it's my birthday!! Åt härlig gräddtårta med jordgubbar på i morse haha ;P Firade i förväg redan igår med Baby och några vuxna och fick fina presenter! (Bl.a. en topp som jag ska ha då jag går ut med tjejorna i Maj) och en massa peng...

Av Anna - 24 april 2010 18:11

  Jag undrar vad du tänker på...Jag undrar vad du tänker på när du sitter där, ensam. Du gömmer dig men tänk om någon skulle se dig?Vad skulle du göra då? ...

Av Anna - 22 april 2010 19:19

  44 frågor du troligtvis aldrig har fått på en gång. (för skojs skull^^)   1. Det första du tvättar i duschen? Håret2. Gillar du kaffe? Nej :P3. Hur mår du just NU? Trött och är lite öm i kroppen, men annars- bra! :)4. Hur luktar du? Haha hm...

Ovido - Quiz & Flashcards