Alla inlägg den 11 april 2010

Av Anna - 11 april 2010 21:06


Trafikplats Glädjen med Jonas Gardell var jag och Baby och såg idag :P

Som vanligt så är han fantastisk och man kastades mellan skratten och allvarlet - min första föreställning med honom men absolut inte min sista :D <3


Nu är Påsklovet slut också :( That sucks...något som suger ännu mer är att vi måste slita de sista dagarna för att få klart Projektarbetet - tur att man förmodligen får onsdagen på sig också, så man kan skicka in innan 00.00 ;-)

Dock suger samuppgiften med :/ Förstår inte vad lärare tänker med ibland - de måste vara djävulens redskap här på jorden ibland med alla sina läxor och uppgifter... Om cirka 2 månader så är jag dock fri, då kan jag kasta mig ut i mitt eget helvete där det är jag som bestämmer :D mohaha

Hoppas ni haft ett bra lov och en härlig helg!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards