Alla inlägg den 4 april 2010

Av Anna - 4 april 2010 19:12


Hej på er!

Igår var det alltså Påskafton och min familj och jag var bjudna till Baby och hennes familj :) Vi skulle göra som ett "knytis-påskbord" och det var riktigt lyckat och trevligt! :P Jag fick påskägg med skattgömma av Jenny och utöver godis så hittade jag alltså Jonas Gardells bok "Om Jesus" :D Det ska bli riktigt intressant att läsa - en oväntad men väldigt trevlig present! Av mig fick hon lite godis, ett par örhängen och ett matchande diadem som hon pekat ut då vi va i Kista i fredags - hon blev mycket glad.


Maten var utmärkt och baby hade t.o.m gjort en morotskaka med glasyr och strössel och den va jätte god, vi spelade spel och samtalade. Sen fick stackarn(Jenny) så ont i huvudet att hon va tvungen att gå och lägga sig :( Jag försökte ta hand om henne så gott det gick, låg bredvid henne i sängen tills hon somnat och sen gick jag ner till de andra en stund tills mina päron gick hem, och när jag kom upp igen så var hon vaken och mådde mycket bättre <3

   Vaknade idag av något väldigt trevligt som höll på  ett bra tag :O :P haha


Påskhelgen var underbar och det är så jukt skönt med påsklov, trots att man har x antal uppgifter att göra ;-) GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!// Anna

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards