Alla inlägg den 4 november 2009

Av Anna - 4 november 2009 18:39


Äntligen!! Haha jag har inte vart inne på datorn på jag vet inte hur länge, så här kommer lite uppdatering ;P


Äntligen har jag tjänat 400 :- på bara en dag på jobbet eftersom de bytt lönesystem, så om man bara säljer minst 4 st på en kväll så får man alltså 400 :- det är bara att kämpa på ;P har alltså chans att tjäna i princip hur mkt som helst om jag bara säljer haha(sålde dock bara 2 i söndags vilket innebär att jag bara fick 80:-/st)

Äntligen börjar babys tunga läka sakta men säkert så hon kan äta "riktig mat" så att säga ;P

Äntligen har jag fått sovit hos henne också <3<3 (igår)

Äntligen har New Moon biljetterna släppts så vi har bokat idag =D haha vi är 12 pers. som ska gå xD

Och sist men inte minst; Äntligen så vet jag vad jag ska prata om på mitt tal som är nästa vecka och äntligen  så har jag hittat en bild som jag kan ta från den där f*cking häftet ^^ Glad :D


Hoppas att ni haft en bra vecka därute, snart är den slut- shiit vad tiden går fort, och nu är det i princip bara 6 veckor kvar till Jul :P haha

Kram på er, ta hand om varandra nu i höstmörkret!



Ovido - Quiz & Flashcards