Alla inlägg den 8 november 2009

Av Anna - 8 november 2009 21:20


Grattis alla pappor där ute på Fars-dag! :D

   Nu har jag kommit hem från jobbet efter att ha tvingats jobba över 1 timme :S sålde bara 1 idag och om man inte säljer 3 så verkar det som om man kommer närmare och närmare att mista jobbet...

Sitter nu och äter lite, ska öva på mitt tal(som päronen tyckte va bra så jag får helt enkelt lita på dem hehe) och sen så ska jag väl sova ;-) vet inte om jag ska sova hos Jenny imorgon eller inte, ska inte jobba imorgon i alla fall för det va tydligen stängt :S vet inte varför, men ändrat schema i alla fall- jobb tisdag, torsdag och söndag!


Hoppas ni haft en bra dag där ute och att ni gratulerat era fäder riktigt ordentligt ;P


Av Anna - 8 november 2009 16:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards