Alla inlägg den 17 november 2009

Av Anna - 17 november 2009 15:18


Jaa, jag får säga som Danny gör på twitter(med några korrigeringar vad gäller land) "What a massive depressing sky Sweden has today...Tut tut" ^^ Kan inte fatta att allt ska vara så j-la grått och trist! Det regnar, det är mörkt, det regnar lite till, solen kommer aldrig fram, allt är deprimerande och så blir det ännu gråare och ännu kallare :S

Det är som om allt är ett jätte täcke som inte kan tas bort!!

   Sitter hur som helst här inne i värmen nu, har kommit hem efter en lång dag med prov och en enorm trötthet haha - jag hoppas verkligen att jag inte behöver ligga vaken lika länge i natt(antaligen kommer jag slockna runt 7 xD)

Provet gick bra faktiskt, om man nu kan säga så om ett prov där man fick ha allt mateial som behövdes framför sig och svara på samma frågor som var instuderingsfrågor innan ... :P Imorgon är det dags för andra delen i nationellaprovet i svenska, hoppas det går bra. Ska sitta i 5 timmar(maxtiden men ändå) från kl. 8.00 på morron :S jobbigt!! Men något som passar väldigt bra till det här dystra vädret är Boyce Avenue's version av Stolen <3<3


Njut för den är så jävla fantastiskt underbar!! <3

Av Anna - 17 november 2009 09:28


Sitter i skolan nu, är ganska trött för jag kunde verkligen inte somna inatt, låg vaken jätte länge och vaknade runt 3, halv 4 av någon anledning(kanske för att Cissi smsade mig då haha xD) så jag ville verkligen ligga kvar i sängen i morse... Har rast nu, ska snart ha historia och vi har precis haft svenska c - fick tillbaka ett reportage som jag bara fick vg- på :S inte bra asså, vad är det som händer??! Jag tycker inte att jag gör sämra ifrån mig men nånting måste det ju vara :( läraren e väl cp..haha


Prov i filosofi idag, inte roligt det heller - den här veckan e inte bra alls, det enda som är bra med den är att den så småningom tar slut och att vi ska gå på New Moon :P

Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards