Alla inlägg under november 2009

Av Anna - 26 november 2009 12:42


Nu sitter jag hemma efter att ha slutat för dagen, tackvare Karin som inte var i skolan :P Sitter dock och ska göra klart religionen och alla andra uppgifter smo måste göras, men jag gör mycket hellre det än är i skolan ^^ på så sätt, om jag pluggar nu på dagen så kan jag följa med mamma senare ikväll till Jakan för nån slags VIP-kväll(som vi även gick på förra året:P) för lite shopping av julklappar - kollade mitt konto imorse då jag skulle ta ut pengar och insåg att jag har lite drygt 600:- kvar :D (tackvare lönen men ändå haha) och då har inte studiebidraget kommit än! Men men, de lär väl ryka ikväll haha, fast nåt öra ska jag väl ändå lyckas spara - måste ju ha tills imorgon och på lördag då det blir Party Party! :D Hoppas ni haft en bra dag<3

Av Anna - 26 november 2009 08:22


God morgon på er!

Idag är det torsdag, shit vad fort veckan har gått - känns som om det var tisdag nyss hehe^^ Torsdagar brukar vara bra i huuvdtaget, de innebär att det är fredag dagen efter och att veckan i princip är slut, plus att vi inte går så länge(i alla fall inte alla) Nåt som är EXTRA BRA med den här TORSDAGEN är att vi bara har 1 lektion :D halleluja!! Så vi slutar alltså 11.05 idag haha, sen bär det av hemmåt för att göra klart religionen plus alla de saker som vi tvingas göra p.g.a att inte läraren är där, men ändå - vi får gå hem xD


Det verkar vara fint väder idag ute, klart liksom och det är ju alltid trevligt :)

Jag ber om ursäkt för den väldigt kreativa rubriken men det är lite svårt och komma på bra rubriker som lockar eller som åtminstone säger något om inlägget, eftersom att jag faktiskt har bloggat i snart 1 år nu när vi väl kommer till Januari!

Shit vad tiden går fort alltså-kan fortfarande inte fatta att det här är vårt sista år!

Hoppas ni får en bra dag därute, att ni uppskattar varandra och tar varandra för vad ni är, lyssnar på varandra och bryr er <3 kram!


Av Anna - 25 november 2009 19:33


Vad gör man, när någon man bryr sig om, inte vill veta av en

när det enda man gör är att bry sig? <3

Av Anna - 25 november 2009 18:55


Idag har varit en konstig dag, det har hänt mycket - fick bl.a MVG på psykologiprovet :P haha trodder verkligen inte att jag skulle få det...

   Grattade Sofia som fyller 18 också <3
Pratade med läraren om projektarbetet och kom fram till att vi ska försöka få tag i den person i kommunerna som är någon slags miljöpartist så vi kan intervjua dem haha ;-) kom också fram till att vi tagit oss vatten över huvudet och därför kortat ner ämnet en aning :P Tja...mycket har hänt idag som sagt men jag antar att vi får ta det imorgon - nu måste jag plugga ^^


Av Anna - 25 november 2009 09:51


Ingen bra start på morgonen - vaknar med uppsvällda ögon efter gårdagens natt, har drömt nåt cp och vaknar med ett ryck av väckerklockan. Tvättar håret, bestämmer vad jag ska ha på mig. Sätter mig vid datorn och kollar om nån lärare är frånvarande- jo då, men ingen som vi har idag ;-) (hoppas dock att en utav dem är borta imorgon också, då har vi bara 1 lektion (A)) Vet inte vad jag ska äta tillfrukost, är fortfarande frustrerad och sen så vägrar det försvinna :(

Blir så förbannat arg då man tycks vara folks problem utan att man vet om det, eller att man bara är sig själv! Jag ska sluta med allt, ingen uppskattar det i alla fall...

så känns det just nu :S spelar ingen roll om jag ändrat mig vid slutet av dan, just nu är allt piss!!!!

 

Nej, nu vill jag inte skriva om mina cp problem - Ha en bra dag!

Av Anna - 24 november 2009 22:11


. . .

Av Anna - 24 november 2009 21:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 24 november 2009 21:09


When everything is going wrong
And things are just a little strange
It's been so long now
You've forgotten how to smile.
And overhead the skies are clear
But it still seems to rain on you,
And your only friends all have
Better things to do.

When your down and lost
And you need a helping hand
When your down and lost
Along the way
Oh, just tell yourself
Ah, I'll be OK

 

Jag vet inte vad det är som gör det, men människor i allmänhet är allmänt nere ganska mycket - ibland jag själv också! Men då måste man fan rycka upp sig någon gång och tänka att; I'll be OK!

Ovido - Quiz & Flashcards