Alla inlägg under november 2009

Av Anna - 12 november 2009 08:29


God morgon på er!

Idag är det torsdag och det innebär för allihop, att helgen börjar närma sig med stora steg - för vissa ännu fortare eftersom att vi inte har nån skola imorgon då lärarna har studiedag :P jippi! Så man kan få sova ut och sen plugga lite eller vad man vill hitta på ;-) själv ska jag göra precis det thihi


Grått väder idat igen, igår skymtade solen förbi nån sekund men inget mer. Pratade med mormor igår också, om bl.a julklappar så nu kan jag bege mig ut på shopping när som helst :P Jag älskar att gå runt och julhandla(även om man inte köper nåt så är det kul att kolla och det blir en härlig stämning när det börjar närma sig jul på riktigt! Haha om man inte tycker som Johan Glans så klart och dampar på att "Felieze Navidad" aldrig ska ta slut xD)

   Pratade med baby igår lite senare på kvällen och hon bad om ursäkt och jag sa att det va dumt och reagera likadant tillbaka men det tyckte inte hon...hur som helst så är we good for now :P <3 det va tomt utan henne bredvid idag när jag vakna :(


Har verkligen fastnat för "Thinking of You" med Kate Perry <3 Älskar den låten helt enkelt... mm!

Ha en bra dag! :)

P.S Haha jag såg på resultaten att de på jobbet hade klarat sig galant utan mig, grattis! D.S

Av Anna - 11 november 2009 19:22


 

We fight, we break up

we kiss, we make up...

I love you <3

Av Anna - 11 november 2009 18:53


Åh, minnen från gamla dar, unga grabbar och a lot of Pones<3<3 Älska!!

 


- GRR!! Mr. Jones...finger me lika on of your guitarrs ;P haha // till alla McFly fans!

Av Anna - 11 november 2009 18:44


Den här dikten är skriven utav en av mammas kompisar, jag hoppas ni tycker lika mycket om den som jag gör:


En dag när varje ord
är sagt i kärlek är
det inte längre någon
som behöver sista ordet
En varsam kram ger
budskap utan ord som vi
alla förstår...

Av Anna - 11 november 2009 18:02


Idag är det Mårten (som har namnsdag) och här sitter jag mätt och belåten ^^ haha vilket dåligt rimm...

Nej, allvarligt - idag började som en vanlig, väldigt bra dag då babe vaknade bredvid mig <3 sen gick allt utför.

Jag orkar knappt ens skriva om det, har helt enkelt bara ignorerat varandra i dag verkar det som, hon blev irriterad, då frågade jag på vad och då svarade hon "inget" så sen gick hon runt och va "irriterad på inget", jag blev irriterad för att hon inte ville svara, hon gjorde precis tvärtemot vad jag gjorde och satt inte ens bredvid mig utan bytte sida när jag började närma mig på vissa ställen, så jag gjorde likadant och sen så har vi inte pratat med varandra :S herregud...allt blev bara kaos när vi skulle försöka höra oss fram varför det blivit som det blev men det gick inte heller, den ena blev bara jävligt irriterad på den andra och det slutade med att Jenny slängde igen dörren utan att säga hej då. Så...kanske behöver vi vara ifrån varandra, jag vet inte, kanske är allt som vanligt imorgon, jag vet inte, kanske kommer vi inte prata med varandra imorgon heller, vad som helst kan hända eller inte hända! Aa...


Som sagt, Mårten idag och för några år sedan så skrev jag den här dikten ^^ såå fuul haha ;P


Hon sitter vid sjön och gråter...

Den enda Hon tänker på, är sin älskade Mårten...

Han försvann med båten...

Blott ett brev han skrev...
Blott en rad det blev...

Men raden innehöll små vackra ord...
Små ord,som betyda mycket på vår jord...

(Jag älskar dig)



Av Anna - 10 november 2009 20:30


"Tack och hej, leverpastej" som Kim på jobbet brukar säga. Apropå jobbet; jag har fått sparken.

Kom som en chock men hela systemet spårade ur och Pelle (cp) va dum i huvudet så jag och en annan tjej fick sparken... ^^ Jaja, har i alla fall fått jobba ett tag och fått lite pengar, samt erfarenhet och nya vänner =)

I'll be okay...

Av Anna - 9 november 2009 15:33


Mitt tal som jag skulle hålla idag gick bra, fick beröm och trots att jag trodde jag skulle få en blackout så flöt det på rätt så bra ;-) (önskar dock att jag tittar ner lite mindre men men..) det känns jävligt skönt att det är över haha ^^

   Hade bara 2 lektioner idag, den första va inställd men självklart får man inte reda på det förräns man kommer dit och väntar i 20 min :S(jag säger som mamma; j-la skola xD) och apropå mamma sa hade hon typ läst upp det jag skrivit för en av hennes kompisar och börjat grina ^^ <3<3 lilla mamma...(det va inte ens så bra haha)


Snart ska jag ta bussen till baby =) hon va så söt när hon bad mig sova över idag så jag kunde inte annat än säga ja;-D det ska bli mysigt- hon sa att hon hade planerat nåt, ska bli spännnade och få se vad de är hehe

Hoppas ni haft en bra dag halsen är lite bättre och jag har bara behövt ta en tablett idag för mensen ;P så jag är överkycklig thihi. Imorgon är vi lediga som sagt(ska dock jobba på kvällen) så jag ska plugga lite med baby och sova och mysa :D Ni får ha det så bra!

Av Anna - 9 november 2009 08:19


Så var det måndag igen, det innebär ny vecka, jag ska hålla mitt tal, jag ska inte jobba för p.g.a nånting så är det stängt på kvällspasset och jag är en vecka närmare jullovet ^^ Har övat på mitt tal och kan det ganska så bra nu, förmodligen kommer jag få blackout där uppe och antingen prata för fort eller för långsamt :S jag e lite orolig över det... I alla fall, vaknade med nålar i halsen, gjorde ont när jag svalde, pratade och gäspade - inte så roligt!


3 lektioner idag, det ska jag väl klara av i alla fall och imorgon är vi lediga ;P (i alla fall dem som har Rising) så jag ska plugga =) om jag sover hos babe så ska jag vara med henne också, förmodligen där hemma, sen ska hon sova hos mig tills på onsdag.

Hoppas ni får en bra dag där ute <3

Ovido - Quiz & Flashcards