Direktlänk till inlägg 29 november 2009

Seg men glad

Av Anna - 29 november 2009 12:06


Goderafton ^^

Det var väldigt roligt och trevligt hos Sofia - fick se många nya ansikten och träffa trevliga människor som hon kände (jösses vilket drag det var) fick även se den omtalade Hård som var...förlåt asså men han var äcklig ^^ :S

Satt på övervåningen mest hela tiden och söp, lyssnade på musik och åt popcorn haha, det va kul - spelade in några sjuka vidos också (Cissi) som jagh ångrar xD

Svepte ganska snabbt 2 cider och började känna mig lite lullig, sen gick det över men då började vi om igen, med vin den här gången, alla möjliga blandningar och Jenny och jag svepte ett glas där också xD (fy, man mådde illa och rapade haha)

Hade skrivit en lapp i ett paket där det stod att Sofia skulle få sin efterlängtade bakform och det blev hon jätteglad över :P hon hade fått mycket anat fint!


Tog 00.54 tåget mot Jakan och blev därefter hämtad av Mats så jag var hemma runt 1, låg i sängen halv 2 och vaknade, lite yr, runt 11 för att sen gå upp.
Jag känner mig rätt så seg men jag trodde det skulle vara mycket värre med tanke på vinet ^^

Nästa stora händelse blir den 11e då vi ska ut med Markus och Mari :P längtar!!

Tack alla som var med, synd att alla inte kunde komma men hoppas att ni också hade trevligt :D Synd att helgen börjar lida mot sitt slut :( snart ska jag och pappa och ev. älsklingen till Skälby marknad och lulla runt haha ;-)

Ha det bra! (Bilder kommer)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2010 18:31

   Mitt sista inlägg? Förmodligen - i alla fall för ett tag :/ Jag har redan dödat den här bloggen haha. Känner att jag inte har tid att skriva särskilt ofta längre, mitt liv är fullt av så mycket annat nu än några inlägg på Internet. I ett annat l...

Av Anna - 29 april 2010 18:28


  Den här hetingen har jag redovisat om idag på Engelskan...      (och precis som Johnny D så fick jag "perfect" :P)   ...

Av Anna - 26 april 2010 14:03

  Japp, it's my birthday!! Åt härlig gräddtårta med jordgubbar på i morse haha ;P Firade i förväg redan igår med Baby och några vuxna och fick fina presenter! (Bl.a. en topp som jag ska ha då jag går ut med tjejorna i Maj) och en massa peng...

Av Anna - 24 april 2010 18:11

  Jag undrar vad du tänker på...Jag undrar vad du tänker på när du sitter där, ensam. Du gömmer dig men tänk om någon skulle se dig?Vad skulle du göra då? ...

Av Anna - 22 april 2010 19:19

  44 frågor du troligtvis aldrig har fått på en gång. (för skojs skull^^)   1. Det första du tvättar i duschen? Håret2. Gillar du kaffe? Nej :P3. Hur mår du just NU? Trött och är lite öm i kroppen, men annars- bra! :)4. Hur luktar du? Haha hm...

Ovido - Quiz & Flashcards