Alla inlägg den 3 september 2009

Av Anna - 3 september 2009 16:43


Vad ska jag göra... =( Jenny vill att jag ska vara med henne på julafton och jag föreslog att, om vi inte åker upp till Sundsvall, så kan vi ha "lilla julafton" antingen den 23e eller den 26e eller nåt sånt men då blev hon ledsen..

Hon tyckte att jag kunde stanna kvar här nere om vi ska åka upp, men jag vill inte det, jag vill faktiskt vara med min familj och träffa min mormor som jag i princip bara gör till jul och på sommaren :S vill att hon ska förstå det men när jag väl säger det så blir det så fel och hon blir ledsen och säger att jag inte vill vara med henne och att hon inte kan tvinga mig om jag inte vill vara med henne. What to do??! Är inge bra på att förklara och det känns som att när jag väl säger vad jag vill och det är någonting som jag inte vill göra fast hon vill det, då blir hon sur eller ledsen =( hur ska det vara då?


Har fått kommentaren "DU HAR INFLUENSAN"  av Jill i föregående inlägg..känns bra ^^ inte! Vet inte vad jag ska göra... tänk om jag har det?

Får snacka med päronen och se vad dem tycker jag ska göra...

Har sån ångest, om jag har det så vet man aldrig hur många runtomkring mig som kan bli/vara drabbade :S hur ska jag någonsin kunna återgälda det:'(

Ovido - Quiz & Flashcards