Alla inlägg den 14 september 2009

Av Anna - 14 september 2009 15:45


Idag har det som sagt varit studiedag och jag har faktiskt pluggat ganska mycket hör & häpna :P haha

Började typ runt 11 och åt frukost, kollade på tv och gjorde psykologi samtidigt ^^
Sedan satte jag på datan och beslutade mig för att ta tag i historian(som ingen typ fattar :S) och gjorde så gott jag kunde ;-) har ganska mycket kvar tyvärr men eftersom vecka är så bra, med så få lektioner så kommer jag ha mycket tid thihi.


Mormor ringde och väckte mig i morse klockan halv 10 men det hade jag inte hjärta och säga eftersom hon ligger på sjukhus som sagt, men allt verkade bra med henne, hon hade sovit gott sa hon =D
(var däremot jävligt förvirrad när jag hörde telefonen, jag ba; varför svarar ingen..? det är söndag..eller? Hallå?!"

Haha xD kan ha berott på att jag va vaken till typ 3 inatt ^^ Sedan kunde jag tyvärr inte somna om :S

Men men, sitter och väntar på att pappa ska komma hem, ska äta äcklig middag och sen bär det av till älsklingens kusiner haha :D Kan inte fatta att det redan gått 1 år sen Markus fyllde 20...shiiit.


Ha det så bra, vi hörs!

Av Anna - 14 september 2009 15:14


Haha, sitter just nu med en ansiktsmask som tycks ha förlamat hela mitt fejs xD

Kan typ inte ens röra på munnen eller nåt ;P Jaja, den som ville va fin, han får lida pin...

Av Anna - 14 september 2009 02:34


I natt har jag och Jenny...lekt haha ^^ Satt vakna länge och pratade med varandra :)

Imorgon är en ny dag, Studiedag. Nu ska jag försöka sova thihi

Natti natti <3

Ovido - Quiz & Flashcards