Alla inlägg den 21 september 2009

Av Anna - 21 september 2009 18:53


HAHA xD bästa ever!! Byxångest ^^ ett annat ord för skräck haha

Sorry, I couldn't resist ;-)

Av Anna - 21 september 2009 18:42


Skoldagen va skaplig, kom hem och kollade på McFly DVD:n med Jenny och åt lite godis ;-) (längtar verkligen till att se pojkarna igen<3) Sedan blev det middag så småningom- Kotletter, svampsås och potatis, dräggel!! och nu sitter jag här- håller på med svenskan som ska in imorgon och är klar alldeles strax så det känns bra =D Historian skjöts upp i några dagar så det känns bra det med hehe

  Pappa går fram och tillbaka med spindlar i koppar här som följt med från skogen i svamppåsen vi fått av grannarna ^^ jösses...hatar spindlar. Jaja, nu har jag inte tid att skriva mer, måste fortsätta med stilnivåerna :S

Hej!

Av Anna - 21 september 2009 18:38


Fråga inte varför och jag brukar verkligen inte titta på det annars, men igår när jag zappade runt så stannade jag vid "Ensam mamma söker" på 3:an ett tag för att se vad det va för desperata människor den här säsongen ^^

Direkt kom jag fram till att de borde byta namn på programet med tanke på att det enda som killarna snackade om va tjejens fasta, heta, sexiga, välformade, kompakta lilla rumpa!! suck xD vem finner kärleken genom en rumpa hahah?! "X är snäll och har en himla snygg rumpa asså..när man tittar på hennes kropp så..jaa."

Av Anna - 21 september 2009 10:22


Hej hopp!

Sitter här och kollar igenom allas bloggar samtidigt som jag äter frukost :P

Pluggade igår, inte så roligt :S är nästan klar nu i alla fall, men jag märker, att då jag har lite kvar(som i det här fallet) så skjuter jag upp det för jag orkar inte ^^ är det inte bättre att bli klar?! Aja..det kanske beror på att uppgiften är cp och egentligen inte handlar om nåt jag e särskilt intresserad av, iaf inte den biten jag har kvar ^^

Fick nyss sms från Jenny om att hon tyckte det såg regnsjukt ut så hon ville ta bussen xD (skrev till henne innan att om de börja regna så kunde vi åka haha) Längtar tills vi skaffar busskort!!

Nej, nu ska jag nog fortsätta lite och sen borsta tänderna för att gå =) Vi höres!



Ovido - Quiz & Flashcards