Alla inlägg den 4 september 2009

Av Anna - 4 september 2009 17:35


Tack älskling för att Du tagit hand om mig idag <3 och förlåt att jag inte ville ha nåt att äta haha ^^ Du är det sötaste som finns =D och du får mig alltid att må bättre in one way or another :P Roligt att sitta och skratta och digga till "Aristocats" också haha ^^ "Alla snubbar vill ju vara katt...!"

Puss min älskling <3<3 Tack för att Du finns =D

Av Anna - 4 september 2009 10:19


Idag var det tänkt att vi skulle börja 11 och klara av den enda lektionen vi har på fredagar haha ^^ men istället kommer ett sms från en av kompisarna so säger "Inge psykologi idag" Whaaaat?!! :O tänker jag då xD här har man precis sminkat sig och ska till och äta frukost, så man kan inte gå och lägga sig igen nu när man fatiskt är vaken...aja, snällt i alla fall så man slapp komma till skolan och klaga =) Tack Liz!

Ska snart gå över till Jenny och kolla lite film hehe ;-) sen får vi se vad som händer resten av dagen. På söndag är det Skälby makrnad, ska gå på den men annars händer inget speciellt. Förkyldningen känns bättre så jag tror inte jag har svininfluensan (sorry Jill xD) för pappa sa att man inte får snuva av den och jag har fortfarande bara snuva,inge ont i halsen längre så det e skönt hehe! Ha det så bra! kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards