Alla inlägg den 17 september 2009

Av Anna - 17 september 2009 23:01

 

Ord kan såra en människas själ,

ord kan glädja ens sinne,

ord kan göra en människa väl
Men sätta spår i ens minne.

Välj dina ord när du väljer dem så att du ingen sårar.

Ditt ord kan du aldrig ta igen,

men det kan lämna miljoner av tårar...

Av Anna - 17 september 2009 22:57


"God morgon..."

"Mmm..god..god morgon. Är klockan 20 över 9...20 över 10?"

"20 över 10..."
"Shit..."

"vad?"
"Och vi har inte ätit frukost än!"
"Frukost?!"
"Uhm..förlåt, middag.."
"Jo...vi åt plättar!"
"Ja,men...du vill inte ha nåt mer då?"
"Nej tack..."

"Jaha, du titta på idol? Va idol bra?"
"Vi såg det tillsammans!"
"Ja...öh, men du har tittat på..?"
"Kändisdjungeln.."
"Va det bra?"

Av Anna - 17 september 2009 18:19


Fy fan. Det är allt jag har att säga.

Ni som läst Jennys blogg vet säkert vad jag pratar om- stackars Danni <3

Va så jobbigt att se henne gråta idag då jag kramade om henne.. =(

Stick to the code girls; vänner före kärlek, inte röra någon annans!!


Man rår inte för vem man blir kär i, men vissa saker gör man bara inte!
Tro inte att det är en "vit lögn" för det slutar med ett knivhugg i ryggen :( man gör inte så mot sina vänner, särskilt inte mot sin bästa vän för någon fjantig flört! Hur svårt det än är gumman; hon är inget att ha och inte han heller


många kramar till Dig<3

Av Anna - 17 september 2009 18:01


Idag har varit en händelserik dag! Började det hela med att bara ha 1 lektion (engelska) =D och sedan åt vi lunch i skolan (lasagne-ja e typ den enda som inte tycker om det xD) och sen följde jag med Jenny hem ;-) Haha, det är här själva "kramp i benet" kommer in ^^ (ni kan säkert gissa :P) <3<3 grr!

Klockan 3 skulle Linnea, jag och Sara träffas i stan för att bege oss till "Blekholmen" för att skriva på kontraktet vad gäller våran studentskiva eftersom vi bestämt oss för att ha den där :P det va riktigt snyggt och jag tror det kommer bli bra :) Nu sitter jag och väntar på mat haha, mamma åker båt och imorgon ska vi förmodligen till Kista och käka med gänget =) Det ska bli kul, ha det så bra!

Ovido - Quiz & Flashcards