Alla inlägg under september 2009

Av Anna - 28 september 2009 15:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 27 september 2009 17:12


Haha äntligen är religionen klar :P hittade på 2 stycken men annars så är alla sanna så jag är stolt =)

Nu är det som sagt bara engelskan och svenskan kvar..hej och hå!

Av Anna - 27 september 2009 16:36


Äh, f*ck of xD haha imorse va både Jenny och jag trötta som fan då vi skulle upp kvart över 8 efter att ha somnat runt halv 4, för att vara i stan halv 11 för att äta frukost och kolla på film med Guye xD Fy fan...har mått illa typ hela dagen och varit helt borta- TRÖTT!! Men frukosten va sjukt god och filmen var mycket tänkvärd, den handlade om vårat klimat och så; "The Age of Stupid" höll dock på att somna vid den andra filmen men kämpade verkligen för att hålla mig vaken. Istället halvsov jag på tåget hem då jag lutade mig mot Jenny ^^ tack baby<3<3

Jaa..så nu sitter jag här; mamma har kommit hem efter att ha varit hos mormor över helgen, känner doften av kalops och är sugen på godis xD ska fortsätta på religionen nu och försöka pina mig igenom engelskan haha

Ha de bra!! Kram

Av Anna - 27 september 2009 16:29



Ja, igår var det som sagt tjejkväll hemma hos Liz och det va kul =D lagade tacos, spelade ett kul spel som hette "Bibeln" som var en massa frågor man skulle svara på, pinsamma som inte pinsamma ^^ Sedan poppade vi popcorn och skulle ha spelat "Anden i glaset" men då Liz skulle sova ensam så förstod vi att hon inte ville ;-) istället spelade vi Twister :P det va hur kul som helst haha, det får vi verkligen göra om ;) kommer några roliga bilder sen, det lovar jag (med tanke på att Cissi fotta som fan xD) Så käkade vi lite dipp, snackade om allt mellan himmel och jord och bakade kladdkaka ;P (tack Liz och Sofia<3) Det blev en äkta tjejkväll helt enkelt som tog slut runt kl 1


Haha hoppas det känns som om ni va där ;P vi hade träningsvärk i typ 3 dagar xD


        

Haha jaa, så var det dags för Twister


  

  Gud så fint det såg ut där, när vi stod i alla möjliga ställningar ^^

Haha kul som fan va det i alla fal!










Av Anna - 26 september 2009 12:33


så sitter jag här igen hehe ;-) har kollat igenom allas bloggar samt mina egna inlägg faktiskt de senaste månaderna-kul att se vad man skrev då ^^

Har varit ganska duktig och läst typ 20 sidor i "Candide" men har lite panik för jag har glömt svenskahäftet i skolan med mina anteckningar :( fast i och för sig så ska allt vara klart på torsdag så då kan jag ta hem den på måndag =)

Har ännu mer panik över religionen :( ursch...och engelskan som jag inte fattar

Ska snart göra min berömda ansiktsmask haha och sen tvätta håret och..aa jag vet inte så mkt mer hehe

Får hoppas att ja vinner nåt på trisslotterna som ska köpas/lämnas in för jag måste ha pengar tills ikväll...

då blir det tjejkväll hemma hos Liz(haha har skrivit det här typ 3 ggr redan xD) och en massa kul som sagt med tacos och kladdkaka ;P   


Av Anna - 25 september 2009 18:59


Jösses, tar en titt på min blogg ^^ Allt ser helt okej ut förutom den otroligt fula "rubriken" eller vad man ska säga, måste verkligen göra något åt det för det är som om den försvinner :S om ni har nåt bättre namn btw så får ni gärna komma med förslag =D

Av Anna - 25 september 2009 18:46


Haha jösses, jag är SÅ mätt!! åt en härlig räkmacka med majonäs innan en omelett med svampsås :P

Just nu sitter jag bara och pratar med lite folk och lyssnar på musik =) idol ikväll, ska bli spännande och se om man får ha kvar sina favoriter hehe

Lost without each other går på replay ;P Hoppas ni har det bra där ute!

Av Anna - 25 september 2009 16:04


Jag hade precis diskat klart och skulle försöka leta igenom garderoben efter nåt kul att ha på spexfotot nästa vecka, då jag hör att nån är vi dörren; aha, pappa! tänker jag när jag hör nyckeln sättas i..

Det går ett tag och det låter och låter och låter, nycklar vrids om men dörren öppnas aldrig så jag går fram och tänker, vad e det för fel nu då? och då ser jag hur en man går uppför trappan till nästa våning! Vem vet vad han skulle göra??!! :O haha förmodligen nån granne som gått fel(?? :S) eller nån annan läskig person..

Ovido - Quiz & Flashcards