Alla inlägg under september 2009

Av Anna - 25 september 2009 14:43


...eller? Idag har i alla fall alla tagit sitt förnuft till fånga och dragit ett sträck över det hela genom att bägge sidor bett om ursäkt och det känns bra ;-)

   Hade en lektion idag, nästa vecka börjar religionen och då kommer vi ha en typ 3 timmars hål tills nästa lektion :S

Gick till Jakan efter skolan i sällskap med Oscar, Jenny och Linnea, tjejorna skulle tydligen till stan och...göra nåt

Jag provade en kavaj som jag inte var så jätte förtjust i, delade ut lite CV:n och gick sedan hem iställt för att vänta i typ 20 min :P haha när jag kom hem hade bussen gått för typ 5 min sen så jag e glad att jag inte väntade ^^

Juste nu kollar jag på vänner och har ätit lite grann för jag va så hungrig då jag kom hem


Längtar tills imorgon då det e tjejkväll =) Ha en bra helg allihope! see yaah<3

Av Anna - 25 september 2009 09:46


Igår kväll när jag försökte somna så låg jag och lyssnade på den här låten och började tänka på hur bra det egentligen stämmer in på älsklingen och mig; We're lost without each other  <3


  All I know is what I'm missing

What I'm missing is your kissing

Are you listening

 

 Don't go, don't go telling me you're alright

There's no room for getting uptight

Don't go saying that you're OK

When you're lonely

Baby, don't go telling me we're over

When you know you're my one and only lover

And I won't go saying that we're OK when we're

Lost without each other

'Cause we're lost without each other

'Cause we're lost without each other



I didn't mean to start the last big fight

You never should have hung up that night

All I want to do is make things right

Make it right

Listen, with all the choices that we chose to make

And all the promises we chose to break

We were busy making big mistakes, yesterday



All I know is what I'm missing

What I'm missing is your kissing

Are you listening



Don't go, don't go telling me you're alright

There's no room for getting uptight

Don't go saying that you're OK

When you're lonely

Baby don't go telling me we're over

When you know you're my one and only lover

And I won't go saying that we're OK when we're

Lost without

Lost without each other...


Jag älskar dig Jenny, forever & a day <3<3 (Och nej, vi har inte bråkat hehe men när vi väl gör det lite då och då)

Av Anna - 24 september 2009 15:53


På lördag blir det Girl's Night hemma hos Liz, det ska bli kul =D haha ska snaska och spela kuliga spel och kolla på film ;P längtar dit, att få umgås med de fina människorna och skratta riktigt mycket, äta gott och skratta lite till:P

Jag ska sova hos älsklingen också btw och dit längtar jag också tills!<3<3

Puss på er<3

Av Anna - 24 september 2009 15:17


 

and now she did it on my cheek!! inget grovhångel okej?!! sorry, men folk..skaffa glasögon :P

(se det inte som ett påhopp, jag tycker bara det va väldigt kul haha)

Inget mer prassel i korridorerna nu då flickor små ;P

Av Anna - 24 september 2009 15:08


Dagen efter igår (haha okej det där lät cp ^^) har varit en bra dags trots omständingheterna =)

Har fått mycket bra stöd från de i klassen som faktiskt ser objektivt på det hela! (Tack)

Jag orkar verkligen inte med att det ska vara sånt här skit snack sinsemellan :S någon gång måste vi ju snacka om det, mötas i mitten då ingen utav oss är villig att gå hela vägen och låta de andra bara få ta några steg.

Tack Isabelle för dina kloka ord hehe ;-) vi är ju villiga att "lösa" det här,men då måste faktiskt alla acceptera varandra, från båda sidorna vilket värkar lite svårt nu, men om personerna det berör skulle komma och prata med oss andra som det berör istället för hela klassen, så skulle det vara uppskattat!

Tack också Sheida, Jasmine och Henni (och Isabelle här också - en mycket rolig stund i biblioteket haha xD crazy...


Så, det har varit en bra dag faktiskt, med bara 1 lektion(lite tråkigt att ha engelska på morgonen för att sen få reda på att man har slutat) men vi fick ju lite gjort...väldigt lite xD försökte göra lite på projektarbetet men det blev som det blev hehe :P Så...hoppas att allt ska lösa sig och att folk växer upp, att man slutar upp att sprida falska rykten och att vi faktiskt har rätt att tycka vad vi vill, från båda hållen och sen är det inge mer med det!

Tjaa då!

Av Anna - 24 september 2009 07:58


God morgon!

Hoppas allt är bra med er därute, själv klev jag upp väldigt tidigt för att duscha men håret såg helt okej ut så jag sket i det xD vet inte om jag ångrar det eller inte men det e inte så många lektioner idag och jag orkar inte bry mig haha, om nån har problem så kan de väl säga det ansikte mot ansikte ^^

Som ni kanske ser så har jag satt lösenord på några av mina inlägg, med tanke på att man inte längre tycks få skriva ner sina egna tankar...uppstod nämligen kaos igår i skolan och man har fått smaka på vad bloggvärlden har att erbjuda :S förmodligen kommer dessa personer läsa det här så..kul att ni tittade förbi för att se om jag skrivit nåt om er ^^


Fint höstväder idag i alla fall, kallt dock men vi får skjuts idag till skolan så det e bra! Ska ha Engelska nu på morgonen :S göra nån uppgift som jag faktiskt inte riktigt vet hur jag ska göra...hoppas han inte tar mig xD

Ha en bra dag där ute i världen! I'll let you know what's going on later ;P

// Anna

Av Anna - 23 september 2009 19:19


AAAAAH!! SkrattandeSkrattandeSkrattande 

Shit shit shit...jag kan verkligen inte fatta det här :P McFly ska kanske komma till Sverige!!<3<3<3<3

OM det är sant, så skulle mitt liv vara complete :D *håller tummarna*

Av Anna - 23 september 2009 17:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards