Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Anna - 15 augusti 2009 17:32


Igår var det verkligen party med gänget ^^ haha herregud...

FY FAN VAD GALET DET VA!!! =D

Träffades runt halv 8 vid Spånga station efter en reunion med allihopa- hade verkligen saknat dem<3- för att sedan bege oss till det hus som Rosen lyckats fixa (tack gumman!) för att go wild and crazy ;-) och nog blev det wild and crazy alltid; spelades en hel del Guitar Hero i kanske 2 timmar samtidigt som vissa satt i köket innan själva drickandet och partandet började haha :P Vi körde först "Jag har aldrig" för att få upp stämningen lite haha, och sedan "Sanning eller Konsekvens" och alla verkade gilla så fort jag och Jenny gjorde någonting xD haha men sedan blev det ju heeelt galet då Jill och Linnea började hångla, Jill hånglade med Cissi..haha tillslut hade alla tjejer hånglat med varandra, den här gången i sängen dock! Tyvärr var inte killarna lika intresserade av att hångla upp varandra ^^ synd tyckte vi ;-)

Kul vi hade det tjejer!!

    Sedan blev det så klart en väldigt massa strul mellan vissa, dans mellan mig, Jill och Linnea haha (det kommer kort så småningom) Jenny gick runt och berättade hur kåt hon var (xD Love you baby!) Jimmy lekte med Jills bröst, Cissi såg allmänt gullig ut bara, Danne chillade och Kim och Oscar..ja, vi vet fortfarande inte riktigt vad det gjorde ;-P

Därefter blev det en massa prat i sängen (utan tungor i varandras munnar dock haha) och det va inte förrän runt 4 som det beslutades att röka vattenpipa. Klockan 5 åkte allihopa hem förutom jag, Jenny, Kim och Linnea- Kim gick och la sig medans vi tjejor städade för att sedan vara så trötta, då klockan var runt 8 på morgonen, att vi sov i typ 2-3 timmar ^^

Haha jag känner mig fortfarande helt lost, men var glad över att få sova lite när jag kommit hem ;P haha herregud alla dessa kommentarer "Jag mår illa..." "Aldrig mer alkohol...." "Varför åt jag den där bananen?!"

Haha, vi kör repris den 29e, det vet ni =D

Puss & kram på er alla som var med<3

Mina tjejor

Linnea, jag och Jenny <3


In the bed

That's where the action happened ^^


Oscar & Linnea

Många skratt blev det som sagt =D

Ovido - Quiz & Flashcards