Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Anna - 1 augusti 2009 19:08



Så var det äntligen dags för årets Pride! Inte riktigt lika mycket folk som förra året skulle jag vilja påstå och publiken sög- skulle ha varit mycket mer applåder och jubel tycker jag- men det va riktigt kul =D You gotta love it :P


Dagen började på ett trevligt/ udda sätt (man får välja själv ^^) då älsklingen och jag satt på bussen på väg in till stan och följande meddelande, kortfattat, framfördes utav busschaufören; "Detta är då slutstationen & alla måste kliva av. Jag önskar er en trevlig morgon & kom ihåg; Jesus älskar er alla!"  ^^

älskar alla :P

Stolt då jag såg Prideflaggorna vaja för vinden överallt på bussarna =D


Tog i alla fall några härliga bilder till alla er som inte kunda vara där, det är verkligen någonting jag kan rekommendera varmt- nästa år ska det fan vara jag som går där :P


Pride Paraden :P


Devil & Angel, hand in hand <3


Här var 2 pumor som mer än gärna gav kameran vad den ville ha ;-)


Sötaste paret ever <3<3


Den här brunetten till heting, smälte både mitt & älsklingens hjärta! RAWR all over the place!! <3


... men här är så klart hetaste hetingen :P Viktor!!



You’re my first love, it’s a warm, a pound, a true love

The kind that boys could never understand…

- ur Marit Bergmans låt (årets Pridelåt) "Casey hold on" <3


Ovido - Quiz & Flashcards