Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Anna - 3 augusti 2009 16:30


Igår, den 2a augusti, var det dags för mig och älsklingen att fira att vi varit tillsammans i 1,5 år ;-) vi hade inte riktigt planerat någonting speciellt och present köpte vi i Ullared thihi :P så jag föreslog att vi kunde åka till Lillsjön och bada och fika lite, så mycket riktigt så gjorde vi det- det va hur varmt och skönt som helst! Det var bara jag som badade dock, men vi ska förhoppningsvis dit fler gånger =) allt var trevligt och mysigt som sagt, tjafsade om en pytte sak egentligen, men låtsades sedan som ingenting(vet inte om det va bra eller inte, men vi ignorerade det i alla fall) Förlåt love<3

    Väl hemma så spelade vi lite kort och kollade på McFly DVD =D sedan åt vi middag och satte oss framför datan och lite sånt, gjorde "vanliga" saker bara och myste för att så småningom, efter att vi suttit uppe och ätit skorpor, som är som en slags sommartradition för Jenny och mig, gå och lägga oss för att njuta av varandras sällskap om man säger så ;P blev inte så bra först, men jag tyckte vrekligen om det sen för på något vis så hittade vi till varandra, genom varandra...det kanske låter helt cp men vi möttes liksom och byggde upp något fantastiskt...<3 (hoppas du förstår vad jag menar baby haha ^^)


Idag har vi solat och tagit det lugnt också, spelat kort och suttit vid datan- och lekt möss i skafferiet thihi :P Nu har babylove åkt och jag saknar henne jätte mycket :( men imorgon ska vi åka båt och det ska bli kul =D

   Jag ville helt enkelt bara berätta att det finns ingen annan människa på denna jord som jag älskar och bryr mig så mycket om som Jenny <3<3 Hon får mig verkligen att känna mig älskad och jag börjar inse, igen, att det krävs 2 för att man ska kunna vara tillsammans och sakta med säkert börjar jag komma ifatt igen, i alla fall som det känns nu- jag hoppas att Du kan vänta lite till, så jag kan catcha up :P hehe boooyaaa! Puss baby<3


Lovely<3

I think that you are lovely, I think that you are beautiful <3

Ovido - Quiz & Flashcards