Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Anna - 17 augusti 2009 20:16


Att ta någon eller något för givet är egentligen det värsta en människa kan göra. Det gör så förbannat ont att förlora det då och man vill bara gripa tag i det när man har det framför sig, men när det sedan viker undan och man inte vet vart det riktigt tog vägen, då är det jobbigt...

  Det gör ont när man börjar tänka efter, ondast gör det nog när man känner efter. Love really hurts without you<3 Ändå är du framför mig, men jag kan inte längre gripa ut och ta tag i dig...I had you now I've lost you.
I'm sorry =(

Av Anna - 17 augusti 2009 17:30

Av Anna - 17 augusti 2009 15:30


"The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched. They must be felt with the heart."

-I felt you <3

Av Anna - 17 augusti 2009 15:21


I don't know why I did the things I did, I don't know why I said the things I said
Pride's like a knife it can cut deep inside
Words are like weapons they wound sometimes.

I didn't really mean to hurt you, I didn't wanna see you go

I know I made you cry, but baby

If I could turn back time
If I could find a way
I'd take back those words that hurt you
And you'd stay
If I could reach the stars
I'd give them all to you
Then you'd love me, love me
Like you used to do

If I could turn back time...


Så har jag förlorat henne igen. För andra gången. Det gör lika ont. Men jag antar att det är behövligt, hur jobbigt det än är...

Jag kommer alltid att älska dig, det vet du<3

Är så arg på mig själv för att vi har tagit varandra för givet :( Förlåt mig.


"The truth of love is the truth of the universe: it is the lamp of the soul that reveals the secrets of darkness." - Kabir

Ovido - Quiz & Flashcards