Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Anna - 2 augusti 2009 00:32


Du har för alltid en del utav mitt hjärta, tack för att du är försiktig med det medans jag, mitt breda koarsel, leker med ditt <3 =( Jag älskar Dig<3


"You’re the one who made me see
That you don’t need wings to fly"

   Du får mig att flyga älskling, och jag vill inte få dig att falla :'-( men jag fångar dig, jag fångar dig hur många gånger du vill om det så ska betyda att jag faller själv. Puss!

Av Anna - 2 augusti 2009 00:20

Jag är ett arsel. Ett stort jävla, bångstyrigt arsel. Jag tror inte jag kan älska längre, hur jag än gör så blir det bara fel och den jag älskar mest gör jag även illa mest, även om den kanske ignorerar det. Men jag vet inte om jag orkar göra illa dig längre. Det gör alldeles för ont för mig, för jag vet att det är mitt fel samtidigt som det gör ont att göra någonting åt det...

Jag älskar dig, det gör jag verkligen -forever & a day baby <3 men ibland förtjänar du verkligen något bättre. Tyvärr typ 22/7 nu förtiden.


Some say love it is a river
that drowns the tender reed
Some say love it is a razer
that leaves your soul to blead

Some say love it is a hunger
an endless aching need
I say love it is a flower
and you it's only seed


Av Anna - 2 augusti 2009 00:16

Av Anna - 2 augusti 2009 00:10


You whispered that you were getting tired
Got a look in your eye
Looks a lot like goodbye.
Hold on to your secrets tonight.
Don't want to know, i'm ok with this silence
It's truth that i don't want to hear


You're hiding regret in

your smile
There's a storm in your eyes that's been passing for awhile
Hold on to the past tense tonight
Don't say a word
I'm ok with the quiet.
The truth is gonna change everything.


So lie to me and tell me that it's gonna be alright
So lie to me and tell me that we'll make it through the night
I don't mind if you wait before you tear me apart
Look me in the eye
Lie lie lie...


Vi sa 2 månader

Jag gick under de tre första dagarna

På den fjärde dagen sa jag "okej"

Och nu är vi här...

Ovido - Quiz & Flashcards