Alla inlägg under augusti 2009

Av Anna - 21 augusti 2009 20:16

Är inte på det bästa humöret nu, orkar inte bry mig om nånting och blir irriterad...började tänka på när polackerna va här från ingenstans helt plötsligt ^^ gud vad jobbigt det va...orka alla den Dagen!! :@ :(

Av Anna - 21 augusti 2009 18:27


Jag & mamma <3

Jag älskar dig <3


Det här inlägget tänker jag tillägna min mamma...


Jag vet att du inte alla gånger har haft det lika bra och enkelt som jag har lyckats få, och jag är stolt över dig att du klarat av allt. Stolt över att du inte gav upp när det var som svårast med skada t.ex utan bet ihop, som du så ofta tycks få göra, och fortsatte framåt. Ledsen för att du fått ta så mycket skit och att jag ofta tar dig för givet :( Jag vet att du alltid finns där för mig och jag älskar verkligen dig jätte mycket <3<3 Du lyssnar alltid, även om jag inte tycker om din, ibland, psykologiska ton, du bryr dig om mig och hur jag mår och du vill verkligen mitt bästa och du älskar mig! Det finns så mycket att säga men jag kan inte få ner det i ord, men du ska i alla fall veta hur mycket du betyder för mig och att jag finns där för dig också<3 Du är så duktig på jobbet, med vännerna och med familjen =) och det gör ingenting att jag ärvt några mindre bra gener av dig, för du har ju lärt dig av dem innan och hjälper mig alltid och det är jag så glad över- det finns inga dåliga sidor av dig - jag älskar 99% av dig och 1 % får jag acceptera ;-)

// Anna

Av Anna - 21 augusti 2009 17:11

...so don't aske me, 'cause I'm still trying to figure it out.

Hur ska jag veta när jag för tillfället inte orkar tänka på det? Orkar inte bry mig idag, får ta nya tag senare...orkar inte.

Av Anna - 21 augusti 2009 12:48


Så har man påbörjat det 3e och sista året i Gymnasiet efter sommarlovet- kändes ganska kul faktiskt, träffade alla som man saknat trots att man har träffats på sommarlovet också hehe, och se hur/om några förändrats.
Det skulle också bli spännande att få se schemat, som skulle visa sig vara det typ...perfektaste ^^ har sovmorgon alla dagar förutom tisdagar som blir min tidigaste dag, då jag börjar halv 9 haha :P slutar halv 5 som senast tror jag, och det e bra för det e "projektarbet" =)

fick tillbaka Peter i engelska =D och (haha, jag såg att Jenny skrivit det här på hennes blogg också, men jag bara måste få hålla med;) så slipper man klimakteriatanten! *leeeeeer*

Ska bli kul att börja på riktigt på måndag, hoppas bara att de tar det lite försiktigt haha. Har börjat 2,5 nya elever i våran klass också- en utav dem gick vi med i årskurs 1, men de två andra är nya, Maria & Paulina- de verkade trevliga, speciellt Maria, så de hamnar väl i vårat gäng skulle jag tro haha =D

(Håller med Jenny om att det kändes konstigt att bara få krama om henne nu när man inte träffats på x antal dagar och saknat henne - tro mig, när vi skrattade tillsammans, vilket jag såg till att hon inte såg, så tittade jag på henne på ett speciellt sätt, jag vet...vill mer än man får hehe)
Ha det så bra, vi höres! kram <3

Av Anna - 20 augusti 2009 16:28


Du måste finnas, Du måste

Jag lever mitt liv genom Dig

Utan Dig är jag en spillra
på ett mörkt & stormigt hav
Nej, Du måste finnas
Du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans
Jag vore ingenting...
Om Du inte fanns.

Av Anna - 19 augusti 2009 18:43


Idag har varit en "nära-döden-upplevelse", jag skojar inte asså, och anledningen stavas "M-e-n-s"! Jag har aldrig varit så här dålig någon gång -

från klockan 11 till 15 idag har jag varit helt slut; har spytt 2 gånger, krampat i typ 2 timmar, andats m.h.a mamma och kramat hennes hand och inte velat att hon ens skulle gå och hämta nåt att dricka till mig. Smärtan var helt klart outhärdlig och jag kände bara för att gråta rakt ut - tro mig, jag sa till mamma "nu dör jag..." ^^ haha jösses... Är glad att det är över nu dock och jag hoppas att jag aldrig mer ska behöva ha det så här jobbigt..
Tog 2 alvedeon runt 4 och sen dess har jag varit i himlen xD

I'm alive. Almost.

Av Anna - 18 augusti 2009 18:48


Haven't been more alone
I'm sinking like a stone
seems everything i knew
no longer gets me thru
this madness can't take it now
everything i plan
does crumble into sand
slipped into the sea
would someone please save me
from this pain
cause i'm going insane

so take hold of me
take hold of me
yeah take hold of me
and never let me go
don't let me go...

Idag var det tänkt att tjejorna skulle åka in till stan och flumma runt lite och njuta av tiden tillsammans innan skolan börjar på fredag, men det slutade med att det bara blev 2 som åkte in; Linnea & jag.
Anledning till att inte jag också sa nej, var för att jag ville komma bort, försöka fokusera på annat men sanningen är att jag aldrig känt mig mer ensam...Du var inte där.


Universum är inte detsamma utan Dig...

Av Anna - 17 augusti 2009 20:16


Att ta någon eller något för givet är egentligen det värsta en människa kan göra. Det gör så förbannat ont att förlora det då och man vill bara gripa tag i det när man har det framför sig, men när det sedan viker undan och man inte vet vart det riktigt tog vägen, då är det jobbigt...

  Det gör ont när man börjar tänka efter, ondast gör det nog när man känner efter. Love really hurts without you<3 Ändå är du framför mig, men jag kan inte längre gripa ut och ta tag i dig...I had you now I've lost you.
I'm sorry =(

Ovido - Quiz & Flashcards