Alla inlägg den 15 december 2009

Av Anna - 15 december 2009 23:14


Jag ber tusen gånger om ursäkt till alla mina

underbara små läsare där ute!

 

Bloggen har varit lite upp och ner nu på sista tiden; som en krigszon skulle man nog kunna säga och det vill jag be om ursäkt för. Anledningen är att jag har fått några riktigt låga, elaka och helt onödiga kommentarer om mitt liv, hur jag ser ut och vilka jag umgås med och jag tror att ni förstår att det blir mycket känslor som blommar upp då; ilska, undran över vilka det är som har tid att sitta och läsa igenom ens inlägg för att hitta nåt att skriva elaka saker om etc. och några utav inläggen har minst sagt vänts till dem, andra har fungerat som "dagboks inlägg" (det är ju egentligen vad en blogg är) och de flesta av dem har haft ett väldigt negativt moln över sig, men man blir som sagt förbannad.

 

Jag hoppas att ni kan ha överseende med detta och att personerna som håller på kan lägga ner och koncentrera sig på sina egna liv, problem och betyg samt skolgång, än att hålla på och övervaka och kommentera andra!

- Anna

 

Av Anna - 15 december 2009 22:58


Suck. Nu har jag suttit och skrivit om historia uppgiften eftersom dator helvetet på något vis gjort så att det inte sparats så jag var tvungen att skriva om typ halva(ja, jag var precis klar :S) men det gick ganska fort ändå ;-) Blev förbannad dock haha! Sitter här med filten omkring mig och ska snart gå och lägga mig - ville bara skriva av mig lite. Har återigen fått fula kommentarer på bloggen och det här gågen har jag tagit bort dem för de har gått helt över styr! Men tack för att ni verkar ha spanat in mig så jävla hårt, måste väl vara för att ni är avundsjuka eller nåt för annars skulle ni väl inte hålla på så här? Eller?! Hade dock VERKLIGEN INTE kunnat föreställa mig att det skulle vara ni av allihopa(jag är fortfarande osäker om jag har rätt eller inte, men ni var de ända jag såg den kvällen) och jag fattar verkligen inte varför ni håller på som ni gör, men ni måste väl ta ut era ryck på någon och av någon anledning blev den personen jag.

Kul att ni också va där, tråkigt att ni känner att ni måste kommentera om det nu också, innan var det i alla fall nåt som jag skrivit(har fortfarande inte fattat varför ni reagerade på det) men då var det i alla fall inte personligt på den här nivån! Snälla, har ni inget bättre för er om dagarna än att klanka ner på andra? :S

Men som sagt; kul att ni verkar ha kollat in mig så jävla mycket eftersom ni skriver en massa om mitt utseende m.m. xD

 Fattar verkligen inte vad ni håller på med och det ska bli spännande och se vad som kommer hända framöver.
Och ni kan ge fan i att kommentera mina kompisar, TACK. 
(Sorry baby, men jag blir arg, jag kan inte skita i det! <3)

 

Jaja, hoppas att alla ni andra underbara människor har haft det bra idag i alla fall, själv har jag pluggat med älsklingen och varit och lyssnat på Adventskonsert =)

Av Anna - 15 december 2009 14:57


Sitter här nu med min lilla pingvin <3 (hehe jag brukar kalla Jenny det ibland när hon är som sötast) och pluggar :S jag försöker fixa med min kvinnohistoria och baby håller på med makt ;-) Hon är så söt där hon sitter och ser bedrövad ut!

Hade 2 lektioner idag, eller typ..1,5 haha ^^ Sov runt 1 timme innan vi gick till skolan och det va skönt, baby blev lite purken när jag tvingade upp henne till i princip ingenting och äcklig mat men det är smällar man får ta :P

Nej, nu måste jag fortsätta med mitt hehe, ha det bra!

Av Anna - 15 december 2009 07:42


Fan då! Har inte de två första lektionerna idag, läraren är borta och det kan hon inte ha framfört igår :S skulle ha kunnat sovit nu! Aja, men jag gick ju inte till skolan och upptäckte det där i alla fall(Thank God) och så spred jag budskapet vidare till alla haha ^^ Jag hade ju behövt hjälp med historian :( Baby ska komma över nu snart så hon får hjälpa mig lite antar jag ;-) Vilken start på dagen...

Av Anna - 15 december 2009 07:42


Snööööö!!

(Åh vinter håll i dig)

Ovido - Quiz & Flashcards