Alla inlägg den 2 december 2009

Av Anna - 2 december 2009 19:20


Nu har jag vaccinerat mig mot Svinis! Det tog i princip 5 minuter allt som allt; gå in, leta rätt på vart vi var, gå igenom och hämta papper, fylla i pappret(det tog längst tid xD) ge pappret till en sjuksköterska, gå in i rummet, sitta ner, sprut sprut, slut. ^^ Det gjorde lite ont men ingen större fara hehe, det gick så snabbt!

Tyckte dock synd om alla barn som inte vill ta sprutan som sitter och gråter i mammas knä :( men dem var också duktiga, synd bara att de måste ta 2 st... 

Av Anna - 2 december 2009 19:13


Jippi! Nu har vi kommit så längt att det är December, den 2a idag(alltså 22 månader för mig och baby - som jag för övrigt sov hos i natt<3)

När vi vaknade så var det frost ute och när jag väl gick ner så visade termometern -5,8 och jag bara gapade ^^ shit asså, nu är kanske äntligen vintern på väg :D

Har kollat på årets julkalender också, den verkar helt okej, i alla fall så man kan följa den ett litet tag (haha jaa, jag är 18 och har inga syskon xD)

Det som är skönt med det här vädret är att det blir så klart och att det inte blåser, jag hoppas att det kommer hålla i sig i veckan så ska nog det här bli bra!


  

Jag vill ha lika kul som den här Pandan

när snön kommer! :P


Idag i skolan hade vi 3 lektioner, det gick bra och projektarbetet har kommit över berget och ner i dalen nu så vi kan komma igång/ifatt utan att tiden ska rinna ut i sanden - det känns också väldigt bra; på onsdag nästa vecka blir det intervju!!

Sitter här nu med en massa äckliga läxor, fast egentligen har vi inte alls mycket kvar och om bara 2 veckor så är Jullovet här :O :P JAG LÄNGTAR!!!

Hoppas ni haft en bra dag, imorgon är det torsdag och sen är det helg eftersom vi får fredagen ledig för att kunna gå på SACO-mässan ;-) det ska bli kul!

Vinterkramar till er alla :-)

Ovido - Quiz & Flashcards