Alla inlägg den 9 december 2009

Av Anna - 9 december 2009 20:54


Idag har vi hunnit med mycket; en intervju klockan 2, vaccinering(för Linnea) och sen en intervju klockan 5 ^^ jösses, fullt ös hehe ;-) men allt gick bra.

Sitter här nu och ska snart kolla på sista avsnittet av "Morden" sen ska jag fortsätta plugga engelska och sen sova... Ha det bra!

Av Anna - 9 december 2009 20:30


Trodde aldrig att man skulle skapa sig ett "ryckte" i skolan men nu har man tydligen gjort det :S Vad är det som ni brukar kalla oss då? Vad är det som är så svårt att säga det till oss ansikte mot ansikte, eftersom ni är så fega att ni måste kommentera hur dåliga vi är via blogg inlägg...


Jag skiter i vad ni kallar mig, jag har ett liv och ingen behöver tala om för mig vem jag ska vara eller vad jag ska göra för att min omgivning ska tycka om den jag är. Ni kan skylla på mig och dra ner mig, sparka och slå, men rör ni någon annan så smäller det, står ni upp för vad ni tycker utan att viska, tissla och tassla en massa skit och tro på allt som folk säger till en, ja då är det ni som lider. Har folk såna problem med att acceptera andra, andra som är precis som en själv, vad är det då för sjuk värld vi lever i? Ingen är perfekt, låtsas inte som om du är det.

Så imorgon kan ni väl alla fortsätta tissla, tassla, peka och skratta bakom ryggen på oss, dra ner oss i skiten och spotta på oss - jag kommer inte vara där och lyssna, jag kommer inte vara där och se på hur ni gör bort er och jag kommer inte titta er i ögonen när ni säger som det är. Jag kommer komma hem och fortsätta se alla desperata försök till hat, mot mig och mitt liv, min kärlek och min passion. Passar det inte kan ni lika gärna dra, jag behöver inte fler som drar ner mig i skiten. 
Fortsätt snacka, jag behöver inte höra vem ni tycker jag ska älska och inte, jag behöver inte höra ett skit!  

(Om alla i hela fucking skolan inte har nåt bättre för sig än att "prata" om oss och ha oss som samtalsämne så är det här värre än vad jag trodde, väx upp för fan och sluta prata om andra, ta tag i er själva istället eftersom ni ändå inte har nåt bättre för er!)

...

Av Anna - 9 december 2009 20:29


I am what you see

I am not what they say...

Av Anna - 9 december 2009 09:24


God morgon, idag har lilla jag namnsdag! :P Haha än så länge har inte ens mina päron sagt nåt så vi får väl se vem som säger nåt idag ^^ mohaha


Tråkigt väder som fan idag igen om man tittar ut, ska ha 3 lektioner fast egentligen blir det typ bara 1,5 eftersom vi ska på två intervjuer till vårt projektarbete - jösses, nu börjar det hända saker hehe ;-) Synd att baby inte kan komma :( <3

Skönt att vi inte har så jätte många uppgifter nu de senaste veckorna, men de är ändå jobbiga och jag skulle absolut inte ha något emot om vi slapp dem helt haha


Hoppas ni får en bra dag där ute! Och om ni känner någon som heter Anna - let her know that today is her day :P thihi

Ovido - Quiz & Flashcards