Alla inlägg den 20 december 2009

Av Anna - 20 december 2009 18:59


Snart är det julafton =D

alla julklappar stirrar på mig, det är som att dem ber mig att öppna dem...

(Ingen skulle säkert märka om jag öppnade en :P)

Jag hoppas att ni får en underbar jul tillsammans med nära & kära <3

(längtar tills vår Lilla Julafton älskling!<3<3)


  

Tomten!

Av Anna - 20 december 2009 18:45


Så var man alltså framme hos mormor nu,(för 4 timmar sen) efter ca 5 timmars biltur med ont i arslet, ett stopp vid McDonalds, radio Guld-sökande och en låt vars slut på refrängerna gick "Free Nelson Mandela" (xD) och Feliz Navidad :P

Sitter här nu och har precis duschat, är MYCKET snö här uppe men det var snö i och för sig hela vägen upp hehe ;-) Jag hoppas att ni haft en bra dag! // Anna


  

Jag <3 Norrland

Av Anna - 20 december 2009 08:19


Nu drar jag snart upp till Sundsvall ;-)

Vädret verkar skapligt men vi ska ändå åka försiktigt hehe

Längtar men kommer sakna alla här nere<3

Vi hörs :P

Ovido - Quiz & Flashcards