Alla inlägg den 16 december 2009

Av Anna - 16 december 2009 19:57


Nu sitter jag här och försöker lista ut hur jag ska fixa med engelska läxan - vet knappt vad boken handlar om(har läst hela men det är svårt att förklara handlingen) och jag orkar inte helt enkelt, fattar inte att vi har 2 uppgifter tills imorgon, det är trots allt sista dagen innan vi får jullov liksom! Skolan suger...

   Har tvingat på pappa att hämta in tomtarna nu också så imorgon ska jag försöka dona lite med dem hehe, jag håller också för övrigt tummarna om att vi bara har engelska imorgon, att Karin kommer vara sjuk (A) :P skulle va så bra!!

Nej, nu måste jag försöka leta upp på internet vad jag kan säga om boken imorgon så att de andra fattar xD Ha det!

Av Anna - 16 december 2009 09:26


God morgon! Jag fick verkligen min snö tillslut haha :P

Nu är det bara i princip 1 dag kvar tills vi får jullov, gud vad underbart! På lovet ska jag åka upp till mormor och fira jul, sen ska jag ha lilla julafton med baby, fira nyår, gå ut antar jag och bara njuta av att vara ledig! (Plugg måste tyvärr klämmas in också däremellan :S) Jag hoppas att snön får ligga kvar nu...

Blev klar med min historia igår trots att halva försvann - blev dock inte lika nöjd med den här inledningen som med den förra men vad ska man göra när dator-helvetet dampar?! Det blir inte bättre av att vi ska ha som nåt "läxförhör/prov" i Samhällskunskap idag som ingen utav oss kan :( suck...

Nej, nu ska jag äta och fixa mig och plugga! GRATTIS OSCAR!! 

Ovido - Quiz & Flashcards