Alla inlägg den 17 december 2009

Av Anna - 17 december 2009 19:30


Ja, så var alla tomtar uppe i princip ;-) saknar dock "köksorkestern" men jag antar att dem är ute på turné ^^ (haha)

Har tagit mig ett riktigt härligt, varmt julbad så nu kan tomten komma när som helst :P Sitter nu och målar tår och naglar med hetaste rödfärgen jag sett hittills! (Tack mamma för lånet<3) Ha det! Imorgon blir det jullov :P


  

I found them :D (dagen efter)

Av Anna - 17 december 2009 15:02


Håller på och fixar och donar för att få igång julstämningen lite mer nu, jag enar; vi har ju snön, adventsstakarna, julgranen(i alla fall vissa- om annat en på gården kanske) julmusiken i affärerna samt julklapshandlingen! Lite tomtar och mattor så är allt klart sen här hemma :D

Åkte till Kista med baby efter engelskan(som vi både fick MVG på:P) för att shoppa lite, jag hittade en skiiiiit snygg tröja till pappa som jag köpte, jag hoppas han kan ha den, annars får han fan banta xD åt på Donken och åkte sedan hem i snörusket - bussarna har tydligen ställts in nu p.g.a ovädret...ska det va snö så ska det ^^ det har snöat typ hela dagen och det är inte lite heller, samtidigt som vinden viner och för med sig x antal kilo som flyger rakt i ansiktet på en ;-)

Har slagit in de sista julklapparna nu på ett tag också och nu håller jag som sagt på att fixa med tomtarna - många är det och jag är den enda som verkar bry mig om att de faktiskt ska komma fram :S Imorgon är det jullov! =D

Av Anna - 17 december 2009 08:41


God morgon på er! Sitter här och äter en banan(xD) glad över att min "önskan" gick i uppfyllelse; Karin är nämligen inte här idag, så vi har 15 min lektion och sen får vi gå hem :P Fast först ska jag till centrum och leta julklapp till pappa och sen ska jag hem och julfixa ;-)

Jag hade jätte svårt att somna igår kväll, sist jag kollade så var klockan strax efter halv 1 :S sen vaknade jag mitt i natten lite då och då haha. I alla fall - jag hade verkligen en mardröm! Den utspelade sig i skolan, vi hade just haft engelska typ och alla säger "jaa, Karin är inte här! (typ) och så när alla är på väg att gå så kommer hon plötsligt springandes och då ska vi ha lektion :O aaah! Alla blir jätte besvikna och vi går till datasalen, väl där får jag reda på att jag fått G på en inlämningsuppgift och att jag skulle ha utvecklat det hela mer(tror att det berodde på vad hon gjorde med lottas) och jag blev skit förbannad så jag satte mig ner vid ett bord. Där satt en man som liknade huvudpersonen i en film jag kollade på igår/min gamla  lärare och jag började prata med honom, klagade över att jag had fått så dåligt och en massa saker, kommer inte ihåg vad han sa riktigt men han gav mig i alla fall några råd och sen kom Cissi och satt sig och då visade det sig att vi var i matsalen, så hon ställde ner brickan och sa typ att hon höll med honom(mannen dårå) och då sa jag typ att jag i alla fall var besviken hahaaha och så minns jag att jag sa fitta  så kan det gå ^^ haha jösses...

Nej, nu ska jag sminka mig lite och sen gå till bussen så småningom ;) Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards