Alla inlägg den 10 december 2009

Av Anna - 10 december 2009 20:37


Kollar på Johan Glans på yt just nu, på hans "World Tour of Skåne" så sjukt kul xD

I det klippet smo jag kollar på tar han upp allt från hur förbannat lång Feliz Navidad är, hur han gjorde träbitar som smörknivar i träslöjden när han var lite och att hans mamma ville spara det till "finare tillfällen" (nån mer som känner igen sig?! ^^) hur det är en sadist som gjort Aladdinchoklad asken(rädda Julen :P) till hur han blev trafikpolis för skolan och trodde att "Plattan" (i Stockholm) var ett ställe där man kunde ge ut skivor :P väääldigt roligt haha!

   Snart ska pappa och jag kolla på Robin Hood (eller Criminal Minds, har inte riktigt bestämt oss ännu) och sen ska jag kanske slå in några julklappar innan jag lägger mig i sängen =) Imorgon är det fredag, fort veckan har gått!
Efter den här helgen är det bara 4 dagar kvar, sen har vi Jullov!! :D

Av Anna - 10 december 2009 18:31


Lyckades hitta den här underbara versionen av "Listen to Your Heart" en akustisk version skulle man kunna säga och jag tycker att den är helt underbar<3
Den får en att värdera texten på ett annat sätt...hoppas ni gillar den också! :D


 

This is romance...

Av Anna - 10 december 2009 17:06


Kom precis hem från baby efter att ha varit där och lämnat lite saker och hälsat på - Gud vad jag saknat henne!<3<3 Hennes armar runt mig, kurandes i soffan, att få krama henne och bara veta att hon är bredvid mig! <3 Mm! Det är ju faktiskt min adnra hälft som varit borta den här veckan ;-) Men det är skönt att veta att det mest är som en förkylning som är kvar, jag hoppas att hon orkar med helgen :) (Om inte imorgon så på lördag) Jag blev så glad när jag såg henne, stod och kramades i säkert 10 min innan jag gick hehe och jag ville inte släppa<3

Hon är så söööt! Jag älskar Dig babylove <3

 

  

I don't care what they say, I'm in love with you <3

 

Idag i skolan fick vi höra Peter sjunga på engelskalektionen ^^ det var en upplevelse men har var faktiskt duktig eller hur man ska säga ;P det gick bra på läxförhöret också, tror jag får alla rätt haha och så har jag ordnat så att jag, baby och rosen får prata om böckerna tillsammans på torsdag(vi ska typ redovisa)

Sen så hade vi svenska & historia - det gick väl bra, fick dock blodstopp av att Karin aldrig kom då man räckte upp handen :S (I get your point love)

Hoppas att ni haft en bra dag där ute! Snart ska jag äta, sen ska jag nog försöka göra så mycket på historian som möjligt, eller så gör jag ingenting xD

Av Anna - 10 december 2009 08:42


Sitter här och äter frukost nu, det är varmt som fan(har tjocktröja på mig som jag kanske borde ta av mig haha men men) (har gjort det nuXD)

Funderar över vad det egentligen är som sagt i skolan eftersom vi tydligen är ett "hett samtalsämne" och att det inte är "positiva saker som sägs" Jag måste fråga; vad är det värsta ni kan säga egentligen? Sån SKIT som ni allihopa har HITTAT PÅ, eller att..."*tissel* *tassel* dem är ihop...det är två tjejer, jag går i samma klass *tissel* *tassel*" ??!! Grattis att ni har kommit på det nu liksom xD Ni är fega allihop.


(P.S: Och du som skriver att du går i samma skola som mig - tror du jag är förvånad eller?! xD det är inte som att jag kommer hoppa av skolan bara för att ni håller på så här hahaha D.S.)

Av Anna - 10 december 2009 08:06


God morgon på er! Idag är det Nobeldagen om nån är intresserad, annars fortsätter jag bara hehe ^^ (Grattis Laila!)

Har precis duchat, luktar gott av någon slags vanilj/honung och är nästan redo för dagen - har lite ont i magen och är trött men annars är det helt okej =)

Shit vad fort veckan har gått (som alltid) jag tyckte det var måndag nyss och nu är det plötsligt torsdag :P skönt att det alltså är helg imorgon också, den här helgen bjuder på många go'bitar ;-) Vad ska ni hitta på? Själv ska jag fira våran 18-åring på lördag(Linnea idag är det bara 2 dagar kvar!!) och imorgon ska jag hänga med Markus, Mari och babe :P Jag ska också inhandla 18-åringens present idag, samt ev. göra kristyr till pepparkakorna :) får se hur det går haha...


Tja, hoppas att ni får en bra dag där ute och att Du baby mår ännu bättre idag<3

Ta hand om varandra, snart är julen här :P  

Ovido - Quiz & Flashcards