Alla inlägg den 3 december 2009

Av Anna - 3 december 2009 18:01


Mammor är allt bra. De tar hand om en när man är sjuk; fixar allt man vill ha, ser till så att man har det så bra som möjligt och håller om en när det är jobbigt <3


Jag får gå på SACO-mässan imorgon om jag är feber fri så det är bara att hålla tummarna :P när jag kom hem hade jag 39 graders feber :S dock, drygt 4 timmar senare så hade den gått ner till 37,6 så jag är inte helt förlorad ;-) haha jag sitter ju här nu och bloggar ^^ nej, nu ska jag göra klart svenskan så inte damp-läraren dampar ännu mer :S skit asså...skönt att det är JULLOV snart =D

Ha det bra! / A. på bättringsvägen

Av Anna - 3 december 2009 12:57


Aj då, det gick inte så bra det där med sprutan igår :S Är hemma nu och har ont i huvudet och feber - fick frossa i skolan idag och baby skickade hem mig <3 Tur var väl det med tanke på att jag spydde då jag kom hem, men jag försöker kurera mig nu hehe - om jag inte kan gå på SACO-mässan imorgon är jag körd :(

det är mest den som jag är orolig över, att jag inte ska kunna gå dit, då vet jag inte vad jag gör :'( Som sagt, huvudet är värst och så tycker jag att det är varmt hehe men jag SKA gå på mässan imorgon!!

- Sjuklingen.

Ovido - Quiz & Flashcards