Alla inlägg den 22 december 2009

Av Anna - 22 december 2009 21:28


Nu ska jag ta och släcka, i alla fall gå och lägga mig, eventuellt kolla lite på tv i sovrummet och låta gammelfolket få vara ifred ;-) Det har varit en bra dag och imorgon kan man äntligen säga "imorgon är det julafton!"

Har pratat med baby idag också, saknar henne så mycket och längtar till vår lilla julafton och tills nyår<3 =D Sov gott Sverige, vi hörs mer imorgon!

Av Anna - 22 december 2009 18:13


Ja vs Aj...

Det är vi det<3


-Jag älskar dig, no matter what I'd might say<3

Älskar alla stunder med dig baby!

Av Anna - 22 december 2009 16:44


Hej hopp!

Idag har det varit jätte fint väder, har tagit en massa kort från när vi åkte till morfar(eftersom vädret som sagt tillät det) och så har jag och mamma gått runt lite i Birsta och jag inhandlade min sista julklapp(till mormor)

   Vi har ganska nyligen ätit ett "litet julbord" med salamikorv, gravadlax, julskinka, salat och sill :P det va gott! Snart är julen här...


Hoppas att ni också haft en bra dag, talk to you later =)

Av Anna - 22 december 2009 16:42


Sitter just nu och skrattar åt hur roligt mamma och mormor har till en sån där talande papegoja, de säger allt möjligt xD

Ovido - Quiz & Flashcards